Linked Events
  • BR Mis in Antwerpen: 07 September, 2008
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: BR Mis in Antwerpen  (Read 547 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« on: 04 September, 2008,; 17:19 »

Beste leden van Credimus ,

Op 7 september zal er een H. Mis volgens de Buitengewone Ritus opgedragen worden in de St. Jacobskerk in Antwerpen om 11 u 30“ . De Celebrant is EH P. Van de Kerckhove.

Deze H. Missen zijn volledig conform met het Motu Proprio Summorum Pontificum van Paus Benedictus XVI.

Iedereen die er geļnteresseerd in is en voor wie vindt dat het niet te veraf is, is vriendelijk uitgenodigd.

Voor meer inlichtingen gelieve aub op de link te klikken :

LINK

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
Guppie
Tent van Abraham

« Reply #1 on: 13 September, 2008,; 21:39 »

Beste leden van Credimus ,

Op 7 september zal er een H. Mis volgens de Buitengewone Ritus opgedragen worden in de St. Jacobskerk in Antwerpen om 11 u 30“ . De Celebrant is EH P. Van de Kerckhove.

Deze H. Missen zijn volledig conform met het Motu Proprio Summorum Pontificum van Paus Benedictus XVI.

Iedereen die er geļnteresseerd in is en voor wie vindt dat het niet te veraf is, is vriendelijk uitgenodigd.

Voor meer inlichtingen gelieve aub op de link te klikken :

LINK

Ik heb even gekeken op de site en het leuke was dat daar een min of meer hypothetische parochie werd beschreven die echter vrijwel 100% overeenkwam met de Agnesparochie. Ik dus vol trots gemeld dat zo'n parochie al bestond en men vond het zo'n goeie reclame dat mijn 'getuigenis', in ingekorte vorm weliswaar, binnenkort op de site wordt geplaatst. En ra ra wie dragen daar de missen op? De paters Knudsen en Komarowski  Smiley

Laetetur cor quarentium Dominum
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: