Linked Events
  • BR Mis in Brugge: 28 September, 2008
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: BR Mis in Brugge  (Read 682 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« on: 04 September, 2008,; 17:21 »

Beste leden van Credimus,

Op 28 september zal er in de H. Bloedbasiliek in Brugge een H. Mis volgens de Buitengewone Ritus opgedragen worden door een Pater van de FSSP (Petrusbroederschap) om 18 u .

Deze H. Missen zijn volledig conform met het Motu Proprio Summorum Pontificum van Paus Benedictus XVI.

Iedereen die er geļnteresseerd in is en voor wie vindt dat het niet te veraf is, is vriendelijk uitgenodigd.

Voor meer inlichtingen gelieve aub op de link te klikken :

LINK.

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
Matt
Troostende Fluit

« Reply #1 on: 04 September, 2008,; 20:41 »

Alleen voor de basiliek al de moeite waard!

"Wanneer iemand zou kunnen bewijzen dat Christus buiten de realiteit staat, of sterker nog: dat Hij de waarheid niet is - dan nog verkies ik Christus boven de waarheid."
Secretaris Sursum Corda
Koor in het Koninkrijk
*

« Reply #2 on: 05 September, 2008,; 07:08 »

Deze H. Missen zijn volledig conform met het Motu Proprio Summorum Pontificum van Paus Benedictus XVI.

Een H.Mis volgens de BR hoeft nergens meer conform aan te zijn. Laat dat nu net de bedoeling zijn van Summorum Pontificum.

Gloria Patri, et Filio, et Spiritui Sancto. Sicut erat in principio, et nunc et semper: et in saecula saeculorum. Amen
www.theodoricus.blogspot.com
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #3 on: 10 September, 2008,; 17:06 »

Het moet zeer zeker wel ergens conform aan zijn. Het missaal van 1962, bijvoorbeeld.

Brugge is zo'n mooie stad... ik wou dat er meer uren in een dag zaten.

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it.
--Pope John Paul II
priest2
Koor in het Koninkrijk
*

« Reply #4 on: 11 September, 2008,; 21:08 »

In Lendelede (niet ver van waar ik woon, WVL) hebben we de afgelopen maanden enkele Latijnse Missen gehad door de PiusX-Broederschap. In de flyers die werden verspreid, werd er naar het Motu Proprio van Benedictus verwezen. Ik ben niet geweest (omdat ik op hetzelfde moment zelf Mis moest doen), maar dit is een vorm van misleiden...

Ben al blij dat het hier gaat om de Petrusbroederschap  Smiley
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: