Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Sydney SPOED!!!  (Read 702 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« on: 31 January, 2007,; 18:21 »

Jullie weten van de constructie voor Sydney Wereldjongerendagen, dat je voor 1000 euro gesponsoord wordt.

We hebben een totaal van 50 van deze plaatsen. Echter boven onze verwachting is er stormloop. De teller staat nu al op 41!!! En vanavond komt ie nog hoger door een jongerengroep

Als je nog mee wilt moet je eigenlijk NU NU NU Hao bellen en je opgeven, over 2 wekenofzo  pis je buiten de boot, neem dat van mij aan! Misschien is het zelfs na dit weekend al te laat

We gaan alles op alles zetten om het aantal plaatsen te kunnen vergroten, maar je weet hoe het gaat: te weinig geld. Ga er niet vanuit dat dit ons gaat lukken, de kans is klein.

Ik overdrijf echt niet, als je nog mee wil naar Sydney moet je deze week er nog bij zijn!

groetjes Anja  Smiley

What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
Marq
Credimaster

« Reply #1 on: 31 January, 2007,; 18:47 »

Bedankt voor de waarschuwing!

Ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan.

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
broeder Hugo
Bootcamp

Providebit!

« Reply #2 on: 31 January, 2007,; 23:46 »

Je pist buiten de pot (en dat heeft een wat gekruider betekenis dan wat Anja bedoelde) of je mist de boot. Buiten de boot pissen is misschien niet zo vriendelijk jegens de Waddenvereniging, maar zeker niet catastrofaal genoeg om een zegswijze op te leveren.

Hoe dan ook, dit soort verklutsingen zijn altijd bijzonder leuk, en ik moedig iedereen dan ook van harte aan om ter lering ende vermaak zoveel mogelijk spreekwoorden door elkaar te gooien.

Wij volgen daarmee in Nederland bovendien een traditie, begonnen door kardinaal de Jong. Toen hij eens een groep slotzusters moest toespreken begon hij zijn sermoen met "Godgewaagde meiden" in plaats van "Godgewijde maagden..." Anja is in goed gezelschap, zullen we maar zeggen.

Providebit!
Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #3 on: 01 February, 2007,; 11:59 »

Whehe thanks broeder Hugo  Wink

Ik was gisteren zeer gehaast want was me kapot geschrokken dat het zo snel ging. Heb gisteren niets meer gedaan dan alleen maar mensen achterna bellen en mailen en daardoor kwamen er soms wat rare zinsconstructies door  Grin maar ik sta er ook wel een beetje bekend om zeg maar hehe

PS teller staat op 44 nu, Hao verwacht dat dit weekend de 50 al gehaald wordt...Tis ver boven onze verwachtingen, niemand op bisdomhuis zag dit aankomen. We hebben alle promotieactiviteiten tot nader order even uitgesteld en gaan vooral heel hard nadenken over hoe we extra plaatsen kunnen mogelijk maken. Ik vind dit opzekers een teken van boven waar we wat mee moeten doen  Cheesy maar ja geld he....

Alina ofs
Tent van Abraham

Je Vous adore, mon Seigneur et mon Dieu!

« Reply #4 on: 01 February, 2007,; 15:27 »

Houd tijdens de Bonifatiusdag in Dokkum een presentatie, en vraag mensen om een (vrijwillige)bijdrage. Hetzij geldelijk, hetzij in ideeen. Ook leuk voor alle mensen in ons bisdom  Smiley

Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #5 on: 02 February, 2007,; 13:11 »

Het is vol....

We gaan er alles op zetten meer plaatsen vrij te maken, maar we moeten nog in beraad met bisdomstaf over hoe we dat eventueel kunnen vormgeven. Sponsoracties met parochieanen is een goed idee, maar daar haal je op korte termijn niet genoeg geld mee binnen.

Voorlopig kun je er vanuit gaan dat het vol zit, in ieder geval de gesponsoorde plaatsen dan

Marq
Credimaster

« Reply #6 on: 03 February, 2007,; 11:39 »

Ben ik even blij dat ik nog net op tijd was...

Sponsoracties met parochieanen is een goed idee, maar daar haal je op korte termijn niet genoeg geld mee binnen.

Misschien niet voor hele groepen, maar als individuele sponsoracties is het volgens mij prima mogelijk.

"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #7 on: 04 February, 2007,; 11:10 »

Ja inderdaad Marc, en zo bedoelen  we het ook. Sponsoracties in parochie stimuleren we onder de jongeren zelf om hun eigen bijdrage te kunnen verlagen.

Misschien doen we nog wat grootschaligs om meer plaatsen te kunnen vrijmaken, misschien ook niet, ligt beetje aan bisschopstaf wat die willen.

Marc ben echt blij dat je er bij zit  Cheesy Tis heel dubbel gevoel voor de organisatie. Aan de ene kant zijn we natuurlijk heel blij dat de groep nu al volzit en dat het zon succes is. Aan de andere kant is het verschrikkelijk nu jongeren te moeten teleurstellen en voel me daar gewoon schuldig over  Sad

Anyways, ik zie de meesten van jullie vanmiddag wel doei  Grin

Marq
Credimaster

« Reply #8 on: 04 February, 2007,; 11:25 »

Tis heel dubbel gevoel voor de organisatie. Aan de ene kant zijn we natuurlijk heel blij dat de groep nu al volzit en dat het zon succes is. Aan de andere kant is het verschrikkelijk nu jongeren te moeten teleurstellen en voel me daar gewoon schuldig over  Sad

Dat snap ik, maar aan de andere kant is dat het risico wat er bij hoo0rt. Ik neem aan dat er voor Keulen ook mensen teleurgesteld moesten worden, en dat zal altijd wel gebeuren, wat je ook organiseert. Het is jammer, en het zou fantastisch zijn als er meer plekken bij konden komen, maar soms staat de logistiek gewoon in de weg, zeker als je ik-weet-niet-hoeveel mensen naar de andere kant van de wereld wilt vliegen.

Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: