|
Minollie
|
 |
« Reply #15 on: 23 November, 2008,; 20:46 » |
|
Ik ben er iig niet bij..
Wens jullie alvast bij voorbaat een goed weekend, maar ik ben dan bezig m'n 37ste verjaardag te vieren (en dat hopelijk met een hele massa familie en vriend(inn)en over de vloer..)
Minollie
|
|
|
|
|
|
Stephen Hawking over buitenaards leven.. “We hoeven alleen maar naar onszelf te kijken om te zien hoe intelligent leven zich kan ontwikkelen tot iets dat we niet graag zouden ontmoeten.”
If stupidity is a gift of God, then God must have made a little mistake in being way to generous with this
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #16 on: 23 November, 2008,; 21:32 » |
|
Vier je verjaardag een week ervoor of erna en ook op retraite  Ik zorg voor de taart!
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #17 on: 24 November, 2008,; 08:11 » |
|
VA gewoon je vader meevragen! Marq, als de ontwikkelingen rondom mn oma vandaag stabiel blijven kunnen we vanavond ofzo wel weer even overleggen! Leuk lijstje al 
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #18 on: 24 November, 2008,; 09:00 » |
|
Veel dank aan TT en Marq voor het initiatief nemen 
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #19 on: 24 November, 2008,; 11:06 » |
|
Veel dank aan TT en Marq voor het initiatief nemen  Ditto  Pap staat officieel op de lijst. Pas wel op, hij heeft gelijk ideeen over priesters en zo...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #20 on: 24 November, 2008,; 11:58 » |
|
TT, dat wordt waarschijnlijk morgen: ben vanavond tot 10 uur aan het werk. Ondertussen blijven we bidden voor je oma.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #21 on: 24 November, 2008,; 12:07 » |
|
Veel dank aan TT en Marq voor het initiatief nemen  Geen dank hoor  tis natuurlijk ook wel een beetje omdat ik het zelf te leuk vind haha  Zeker omdat de afgelopen retraite in Egmond niet bracht wat ik ervan verwacht had Dat is jullie schuld trouwens  Jullie hebben mij verwend met Latijnse liturgie dagen, goede retraites in Eindhoven, getijdenboeken en stevige, doch lekker Katholieke, kost hier.  Maar das weer wat anders 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #22 on: 24 November, 2008,; 12:11 » |
|
Dat is jullie schuld trouwens  Jullie hebben mij verwend met Latijnse liturgie dagen, goede retraites in Eindhoven, getijdenboeken en stevige, doch lekker Katholieke, kost hier.  Maar das weer wat anders  ROFL  *whistles innocently*
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #23 on: 24 November, 2008,; 14:56 » |
|
Geen dank hoor  tis natuurlijk ook wel een beetje omdat ik het zelf te leuk vind haha  Zeker omdat de afgelopen retraite in Egmond niet bracht wat ik ervan verwacht had. Was je bij de monnikken of bij de doe-het-zelvers?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #24 on: 24 November, 2008,; 16:22 » |
|
Ik heb even een mededeling van huishoudelijke aard:
Gezien het feit dat Leuvenheim met OV vanuit Groningen lastig te bereiken is (en duur), verzorg ik een autodienst.
Op mijn achterbank is plaats voor 3 personen, voorin kan ook nog iemand zitten.
Kosten: vanaf station Hoogeveen: niks Kosten: vanaf station Groningen: 4 euro pp
Aanmelden dmv PM, vol=vol.
Verder heb ik er nu al zin in.
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #25 on: 24 November, 2008,; 16:24 » |
|
Was je bij de monnikken of bij de doe-het-zelvers?
ja de laatste dus  Ik v0elde mij er niet helemaal op mn plek zeg maar, maar goed, weten we dat ook weer voor de volgende keer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #26 on: 24 November, 2008,; 23:26 » |
|
ja de laatste dus  Ik v0elde mij er niet helemaal op mn plek zeg maar, maar goed, weten we dat ook weer voor de volgende keer  Ik ben blij dat mijn vooroordelen in dezen bevestigd zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #27 on: 25 November, 2008,; 07:43 » |
|
Oh ja en ik heb natuurlijk ook een auto met plek voor mensen vanuit het Noorden. Leeuwarden of anders Meppel of Zwolle ofzo
3 man + bagage kan ik er wel bij hebben.
Marq vanavond ben ik wel beschikbaar, jij ook toch he?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #28 on: 25 November, 2008,; 08:08 » |
|
Ik heb al twee retraites gepland (op plaatsen die wél per OV bereikbaar zijn) en nóg iets anders groots op religieus gebied. Dus ook ik ben er niet. Maar dat zal de vreugde niet drukken, denk ik.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #29 on: 25 November, 2008,; 10:33 » |
|
Vitalia: vertellen.  (Maak maar een Viet's Religieuze Agenda topic of zo?  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|