Pages: 1 2 [3]   Go Down
  Print  
Author Topic: Mantilla II  (Read 2161 times)
0 Members and 3 Guests are viewing this topic.
Vitalia
Ark van Hoop

Ik beroep me op mijn zwijgrecht.

« Reply #30 on: 02 August, 2010,; 19:49 »

Even een vraagje:

Heeft iemand van jullie "onlangs" nog een mantilla besteld/gekocht? Voor een kennis ben ik op zoek naar een adres. Had m'n vertrouwde adres gegeven, maar de Preissjes zijn ermee gestopt.

Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
Alina ofs
Tent van Abraham

Je Vous adore, mon Seigneur et mon Dieu!

« Reply #31 on: 03 August, 2010,; 14:24 »

Amazon....ff googlelen

Maar ik heb nog een zwarte over....

Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
Alina ofs
Tent van Abraham

Je Vous adore, mon Seigneur et mon Dieu!

« Reply #32 on: 03 August, 2010,; 14:27 »

Hier is een webadres (USA) waar je met Paypal kunt betalen. Uiterst betrouwbaar, heb er al e.e.a. besteld.

http://www.adoremusbooks.com/chapelcapsandchapelveils.aspx

Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
Vitalia
Ark van Hoop

« Reply #33 on: 03 August, 2010,; 21:14 »

Ha! Bedankt Alina!  Kiss

Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
Ingrid
Lerares stijldansen
Tent van Abraham

« Reply #34 on: 04 February, 2011,; 10:05 »

Yay voor oude topics openen. Leuk sog-werk.

Twee puntjes:
1. Viet, heb je inmiddels al een verklaring gevonden? Tongue

2. Naar aanleiding van een vraag die ik kreeg van iemand uit de parochie, een jongedame die ik verder niet ken: waar kan je mantilla's halen? Misschien wat meerdere verschillende links ofzo zou handig zijn.. Je zou haar er in ieder geval heel erg mee helpen.

Adoro te devote, latens Deitas...
...peto quod petivit latro paenitens.
Vitalia
Ark van Hoop

« Reply #35 on: 06 February, 2011,; 13:11 »

Ingrid; bedankt dat je me helpt herinneren. Ik was het eigenlijk  embarassed vergeten, maar ik zal proberen in (kalender)week 7 een afspraak te maken met de voorm. conrector, nu rector. De komende week zit ik in jullie nabijheid vanwege familiaire omstandigheden (niets ernstigs, maar het moet even gebeuren). Dan komt het er dus niet van. (Hoewel? Ik kan natuurlijk de afspraak wel maken. Ik zal het overigens ook aan mijn huidige geestelijk leidsman vragen.)

Ik heb twee adressen (in Amerika) voor mantilla's waarvan een me erg goed bevalt, maar dat is voor ieder verschillend; dus ik geef ook niet aan welke mijn voorkeur geniet.
Adoremus Books: http://www.adoremusbooks.com/chapelcapsandchapelveils.aspx of
Sacramentals: http://www.sacramentals.org/ChapelVeils.htm

Pages: 1 2 [3]   Go Up
  Print  

Jump to: