|
puellapaschalis
|
 |
« on: 14 January, 2009,; 16:11 » |
|
KLIKIE KLIKIE KLIKIE!Wie doet mee? Ik ga de mogelijkheid gebruiken om een van m'n boeken helemaal UIT te lezen. Als er geen tv en geen fictie komt moet dat wel te doen zijn he?  Doe jij ook mee? Laat hier dan een beeldje van jouw boek zien, kunnen we elkaar goed op de hoogte houden DE MEEDOENERS (en dan ga ik wel zorgen dat jullie goed meedoen hoor! )puellapaschalis Matt  Totus Tuus  Marq Amanda77 David Kiddel  Salve Regina Venite Adoremus jij? Dit wordt het boek: oftewel:  oftewel:  Dank je wel David!! 
|
|
|
|
« Last Edit: 23 January, 2009,; 12:47 by puellapaschalis »
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #1 on: 14 January, 2009,; 16:23 » |
|
Mijn hemel kon er niet nog een dikkere boek gekozen worden Dat gaat me never nooit lukken naast mn baan en alles Ik kies wel een ander boek 
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #2 on: 14 January, 2009,; 16:31 » |
|
Ja dat doe ik ook - ik kies een van die die bij mij thuis zitten, die ik (ooit lol) begonnen ben maar nog niet uitgelezen heb......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #3 on: 14 January, 2009,; 16:34 » |
|
Moet wel al tijden het boek van de Paus uitlezen: Jezus...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #4 on: 14 January, 2009,; 16:35 » |
|
Moet wel al tijden het boek van de Paus uitlezen: Jezus...
Misschien een idee om met een aantal mensen dat boek te lezen en te bespreken?
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #5 on: 14 January, 2009,; 16:38 » |
|
Dat boek zit toevallig wel in m'n stapel  Dus daar ben ik voor! Ik heb echter de Engelse versie, maarja, dat hoeft niet zo veel uit te maken. Ik maak dan wel m'n eigen pagina-verdeling per dag en zo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #6 on: 14 January, 2009,; 16:39 » |
|
Oeh oeh ja en dan regelen we iemand die daar super veel van af weet en dan gaan we elkaar treffen tegen het einde om erover te spreken  !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #7 on: 14 January, 2009,; 16:40 » |
|
Ook een prima idee  Wie doet mee dan? Ik maak wel een lijstje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matt
|
 |
« Reply #8 on: 14 January, 2009,; 16:52 » |
|
ben er tijdje terug wel in begonnen en ligt nog te wachten... als julile me vertellen hoeveel ik wanneer gelezen moet hebben doe ik wel mee
|
|
|
|
|
|
"Wanneer iemand zou kunnen bewijzen dat Christus buiten de realiteit staat, of sterker nog: dat Hij de waarheid niet is - dan nog verkies ik Christus boven de waarheid."
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #9 on: 14 January, 2009,; 16:53 » |
|
JEEJ 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #10 on: 14 January, 2009,; 17:15 » |
|
Okay, dan beginnen we gewoon aan het begin van de vastentijd. Elke weeke een x aantal pagina's en dan hier op Credimus een draad om het gelezene te bespreken, vragen te stellen en dat soort leuks. En dan aan het einde, na Pasen bijvoorbeeld, een gast met verstand van zaken uitnodigen om catechese te geven!
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #11 on: 14 January, 2009,; 17:16 » |
|
Me in!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #12 on: 14 January, 2009,; 17:18 » |
|
Ik ben ook in! Goed Nederlands is anders... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #13 on: 14 January, 2009,; 17:20 » |
|
Tssss, ik ga de Engelstalige versie lezen. Goed Nederlands is jullie probleem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #14 on: 14 January, 2009,; 17:21 » |
|
Ik heb ook alleen de Engelstalige versie thuis. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|