|
David
|
 |
« Reply #15 on: 14 January, 2009,; 21:44 » |
|
Heb het boek niet  Maar was overigens al van plan in het verzameld werk (deel 11) van Jospeh Ratzinger te beginnen.... en dat is eerlijk gezegd dik genoeg.
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #16 on: 14 January, 2009,; 21:51 » |
|
Dom dom, dacht dat het over "'Man and Woman He Created Them: A Theology Of The Bod." ging. Het Jesus boek van de paus heb ik natuurlijk wel, en wil ik eigenlijk ook nog een keer herlezen. Heb een wel in het Duits, PP in het Engels, de rest in het Nederlands: leuk kunnen we vertalingen vergelijken 
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #17 on: 14 January, 2009,; 22:00 » |
|
Betekent dat dat je meedoet, David? 
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
Amanda77
Levende Tuin

Absit invidia
|
 |
« Reply #18 on: 15 January, 2009,; 12:24 » |
|
Ik heb het boek ook nog in mijn boekenkast liggen (incl. laagje stof  ) Lijkt me een leuk en goed excuses om nu ook eens aan het boek te beginnen! I`M ON!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #19 on: 15 January, 2009,; 12:36 » |
|
Betekent dat dat je meedoet, David?  Eh..... ja 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #20 on: 15 January, 2009,; 13:26 » |
|
JEEJ!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #21 on: 15 January, 2009,; 15:53 » |
|
Theology of the body dus...juist een boek dat ik graag zou willen lezen. Twee probleempjes: 1. ik heb het boek niet en 2. ik heb al tijden niet meer een ander boek gelezen dan m'n studieboek (echt gelezen dan he) en ik weet niet of dat snel zal gaan veranderen.. 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #22 on: 15 January, 2009,; 16:24 » |
|
Gelukkig is het plan om <i>Jezus van Nazareth</i> van Paus Benedictus XVI te gaan lezen.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #23 on: 15 January, 2009,; 16:38 » |
|
Ah ja, ok, ik was weer eens dingen door elkaar aan het halen  Iig, ik wens jullie veel plezier bij het lezen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #24 on: 15 January, 2009,; 16:58 » |
|
 Geeft niks.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Kiddel
|
 |
« Reply #25 on: 15 January, 2009,; 22:39 » |
|
@ Ingrid: ik heb theology of the body al een jaar of 2 ongelezen op de plank staan  int Duits: theologie des leibes  Als je m wilt lenen hoor ik t wel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kiddel
|
 |
« Reply #26 on: 15 January, 2009,; 22:42 » |
|
@ de rest.. ik wil ook wel mee lezen  maar..ik moet t boek nog wel ff ergens vandaan toveren.. heeft iemand m nog toevallig voor de leen liggen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #27 on: 16 January, 2009,; 07:52 » |
|
@ Ingrid: ik heb theology of the body al een jaar of 2 ongelezen op de plank staan  int Duits: theologie des leibes  Als je m wilt lenen hoor ik t wel euhm..ik heb zo het vermoeden dat het engels en nederlands al een uitdaging is...weet niet hoever ik zou komen in het Duits 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #28 on: 16 January, 2009,; 16:16 » |
|
Ik wil óók graag meelezen, als het mag van jullie? Ik heb het boek "Jezus van Nazareth" in de Nederlandse vertaling een poos geleden al eens aangeschaft en het toen in een paar zomeravonden bijna helemaal uitgelezen. Alleen het laatste hoofdstuk ofzo niet. Ik ben er toen om een of andere reden in gestrand. Het boek is echter wel de moeite waard om nog een keer te lezen 
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #29 on: 16 January, 2009,; 16:32 » |
|
Ik wil óók graag meelezen, als het mag van jullie? Ik heb het boek "Jezus van Nazareth" in de Nederlandse vertaling een poos geleden al eens aangeschaft en het toen in een paar zomeravonden bijna helemaal uitgelezen. Alleen het laatste hoofdstuk ofzo niet. Ik ben er toen om een of andere reden in gestrand. Het boek is echter wel de moeite waard om nog een keer te lezen  Natuurlijk mag dat! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|