|
Marq
|
 |
« on: 29 January, 2009,; 12:10 » |
|
21 maart. Dat is het al bijna (nou ja... bijna twee maanden, maar toch). Wie gaat erheen? ----blatant tyrranical taking over of someone else's post by a co-dictatrix---- Van Alina Zaterdag 21 maart 2009 is er weer de Stille Omgang in Amsterdam.
Er gaat (waarschijnlijk ?(?TT?)) weer een jongerenbus geregeld worden, maarrrrrrrr...
Er is vanuit Groningen ook een busdienst voor "volwassenen". Kosten 18 euri. En er gaat het gerucht vanuit de organisatie dat ene G. de Korte zich voor deze busreis al heeft opgegeven.....
Meer info: 0595-431268.[Er liggen ook flyers hierover achter in de Jozef in Grunn, waarschijnlijk ook elders in de omgeving? - PP] ----end blatant tyrranical taking over of someone else's post by a co-dictatrix----
|
|
|
|
« Last Edit: 02 February, 2009,; 12:50 by puellapaschalis »
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #1 on: 29 January, 2009,; 17:32 » |
|
Me!
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #2 on: 29 January, 2009,; 21:51 » |
|
Ik misschien. 
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #3 on: 29 January, 2009,; 22:11 » |
|
Je ne sais pas... Peut-ętre!
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #4 on: 29 January, 2009,; 22:37 » |
|
Pourqois pas?
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
Amanda77
Levende Tuin

Absit invidia
|
 |
« Reply #5 on: 01 February, 2009,; 15:22 » |
|
Hoihoi.....! Als er geen rare/nare dingen gebeuren (zoals vorig jaar) ben ik absoluut weer van de partij! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #6 on: 02 February, 2009,; 11:16 » |
|
Voor 18 euro rijd er vanaf 19:00 uur een bus vanaf Groningen C.S. naar Amsterdam. Geen spetterend (jongeren-)programma, wel met br. Hugo, Fr. W. en mgr. De Korte. Ik ben vorig jaar voor het eerst daarmee mee geweest en kan het iedereen hier aanraden.
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #7 on: 02 February, 2009,; 12:38 » |
|
Arrrrgh dit moet in de Agenda anders slaat Alina me in elkaar..... 
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #8 on: 02 February, 2009,; 20:53 » |
|
Klinkt goed, Alina. Misschien dat ik meega met die bus.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #9 on: 03 February, 2009,; 08:01 » |
|
Oh ja er komt inderdaad een jongerenbus die ook naar het jongerenprogramma gaat. 17.00 Groningen en 18.00 Leeuwarden of zo iets, zal precieze tijden wel evne uitzoeken!
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #10 on: 24 February, 2009,; 13:31 » |
|
Wie o wie heeft voor mij een slaapplaats voor zondagmorgen vroeg? (Aankomsttijd Groningen: tussen 03:00 en 04:00 uur).
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #11 on: 24 February, 2009,; 13:42 » |
|
Je kunt ook naar Hoogeveen wandelen, goede voorbereiding op Chartres...
(Grapje, grapje!)
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Kiddel
|
 |
« Reply #12 on: 02 March, 2009,; 19:09 » |
|
zalk ik t doen, of zal ik t niet doen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #13 on: 02 March, 2009,; 19:59 » |
|
het lijkt er op dat ik die zaterdag overdag iig in a'dam ben, maar stille omgang moet ik even zien hoe ik dat doe. Moet ook even zien wat Sergius van plan is dat weekend 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #14 on: 02 March, 2009,; 20:46 » |
|
Ga mee, Kiddel, en jij en Sergius ook, Ingrid. Gewoon een leuke Credimus-club op de Stille Omgang!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|