Linked Events
  • Stille Omgang: 21 March, 2009
Pages: 1 2 [3]   Go Down
  Print  
Author Topic: Stille Omgang  (Read 2387 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #30 on: 22 March, 2009,; 09:16 »

Nou heb me toch zeker wel vermaakt  Smiley

Weer veel bekenden gezien, vind ik toch ook altijd wel 1 van de hoogtepunten.

Mgr. van de Hende had leuk en goede inleiding over kracht. Vooral over dat je kracht kunt halen uit de eucharistie, het gebed, de Bijbel en de kerk.
Een optreden van een gospelband, niet mijn muziek maar bracht wel sfeer, en ach, beetje mee dansen en je vermaakt je wel  Afro Oh ja en 1 van die jongens kon zoooo mooi zingen, we werden spontaan verliefd  Grin
Toen H.Mis. Nou het wonder is geschied, ik vond de muziek ook echt vreselijk haha  Afro Prachtige preek van Mgr. Punt waarin hij de jongeren opriep tot heiligheid  Cool

Stille Omgang lopen blijft speciaal. Vooral nu met rookverbod was het druk op straat, weer vele reacties.

Nog even napraten achteraf en weer op naar huis. Paar uurtjes later weer naast je bedje Sad

Al met al, bijzonder leuke avond!  Smiley

What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
Marq
Credimaster

« Reply #31 on: 22 March, 2009,; 13:21 »

Ja, was zeker de moeite waard, dacht ik. Toch weer lekker veel bekenden gezien (waaronder een paar die ik al een paar jaar niet meer had gesproken), gezellig tijdens de Mis achterin op de grond gezeten met twee bekenden (één uit ons bisdom, de ander van de Tiltenberg), en het lopen van de Omgang zelf is altijd bijzonder. En het was zowaar droog deze keer.

Maar allemensen zeg, de Warmoesstraat en omgeving is echt een filiaal van de Hel...

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
Alina ofs
Tent van Abraham

Je Vous adore, mon Seigneur et mon Dieu!

« Reply #32 on: 22 March, 2009,; 17:01 »

Ik ben inmiddels ook weer wakker genoeg om achter mijn pctje te kruipen. Het was droog, maar wel koud in Amsterdam. De volwassenbus had een speciale gast: Mgr. De Korte. Hij ging ook voor in de half-Latijnse viering in de Krijtberg. Wat een mooie kerk is dat zeg!

Na de omgang koffiedrinken in de Lutherse Kerk, en wie komen wij daar tegen? Mgr. Van den Hende. In vol ornaat! Ook nog gezellig even mee bijgepraat en toen wees de klok reeds half 2 aan, tijd om de bus op te zoeken. Dankzij files en een open brug (tot 2x aan toe) kwamen we pas rond 04:45 uur terug in de Stad. Maar het was een gezegend dagje.

Oja, ik ben nog wat wezen lopen in het hogeland. Groetjes van Broeder Hugo!

Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
Ingrid
Lerares stijldansen
Tent van Abraham

« Reply #33 on: 22 March, 2009,; 17:54 »

Vond het een mooie avond, jongerenprogramma vond ik niet slecht, maar de muziek tijdens de Mis vond ik niet super, al vond ik het soms nog wel aardig.

En jeetje..wat een mooie kerk zeg de Mozes en Aaronkerk, een juweeltje. Ook een blik geworpen in de Krijgberg..mooooi Cheesy 'k zou nog jaloers worden  Grin

Adoro te devote, latens Deitas...
...peto quod petivit latro paenitens.
Marq
Credimaster

« Reply #34 on: 23 March, 2009,; 11:52 »

Na de omgang koffiedrinken in de Lutherse Kerk, en wie komen wij daar tegen? Mgr. Van den Hende.

Was dat de kerk naast de Krijtberg? Want daar kwamen wij uiteindelijk ook uit. Maar we vertrokken nogal laat uit de Mozes en Aaron, dus waarschijnlijk zijn we dan iedereen misgelopen.

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
Pages: 1 2 [3]   Go Up
  Print  

Jump to: