|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #30 on: 11 February, 2009,; 21:29 » |
|
Ieks.
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #31 on: 12 February, 2009,; 12:17 » |
|
Ik heb de laatste tijd de gewoonte om s' ochtends zo'n 2 a 3 kilometer te lopen (en soms 's avonds nog een keer), en afgelopen weekend heb ik zo'n 5 a 6 km gedaan (van Vinkhuizen naar de kathedraal).
Het lijkt me een kwestie van opbouwen. Misschien dat ik over een paar weken wat etappes van het Pieterpad ga doen (Winsum-Groningen of Groningen-Zuidlaren). Dat is al minsten 15 km per keer.
Gewoon proberen.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #32 on: 12 February, 2009,; 13:55 » |
|
Ik vind het helemaal niet erg om af en toe naar het noorden te komen voor een flinke wandeling  PP, dit KAN je gewoon. Je kunt al fietsen. Hoef je nu alleen maar te blijven staan.  Zal ik een wandel-board aanmaken?
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #33 on: 12 February, 2009,; 14:15 » |
|
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #34 on: 12 February, 2009,; 14:21 » |
|
Durf ik te vragen wat een wandel-board is, of bedoel je iets hier op cmus?
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #35 on: 12 February, 2009,; 16:24 » |
|
PP, dit KAN je gewoon. Je kunt al fietsen. Hoef je nu alleen maar te blijven staan.  Nee; niet blijven staan, ze kan LOPEN... Je weet wel: het ene voetje voor het andere en dan het achterste voetje weer voor de voorste enz...
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #36 on: 12 February, 2009,; 16:43 » |
|
Dus het is geen spring-processie? Pff, dat scheelt weer... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #37 on: 12 February, 2009,; 17:30 » |
|
Ohhhh als je dát ervan wilt maken... Wie houd je tegen?
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #38 on: 12 February, 2009,; 17:30 » |
|
Ik. Ik hou mezelf tegen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #39 on: 12 February, 2009,; 18:18 » |
|
Hangt ervanaf hoe je spring opvat. It is in the Spring you know 
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #40 on: 12 February, 2009,; 19:29 » |
|
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #41 on: 12 February, 2009,; 19:53 » |
|
Maar dan nog. 40 kilometer dansen? Ik zie het mezelf niet doen (dansen kan ik sowieso al niet  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #42 on: 12 February, 2009,; 19:56 » |
|
Wanneer is die eigenlijk?
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #43 on: 12 February, 2009,; 21:55 » |
|
De Springprocessie in Echternach? Dat moet toch te googlen zijn? Oh enneh Marq, voor danslessen wendde men zich tot Ingrid. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #44 on: 12 February, 2009,; 23:28 » |
|
Mij staat ergens bij dat Echternach ook met Pinksteren was.
Nog even praktisch, Je loop op de zaterdag, zondag en maandag Omdat je zaterdag heel vroeg in Parijs moet zijn, moet je op de vrijdag er naartoe reizen. Omdat je op de maandag waarschijnlijk heel laat in Brussel aan komt, zal je op de dinsdag verder moeten reizen. Hier dus het punt: wanneer je mee loopt neem de vrijdag tot de dinsdag vrij
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|