Pages: 1 2 3 [4] 5   Go Down
  Print  
Author Topic: Parijs Chartres 2009  (Read 4892 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #45 on: 12 February, 2009,; 23:30 »

Waar slapen we vrijdag en dinsdag?
En hoeveel kost de pelgrimage zelf, zonder van en naar Brussel?

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it.
--Pope John Paul II
David
Co-redemptrix
Moderator

« Reply #46 on: 12 February, 2009,; 23:38 »

Vrijdag op zaterdag was er vorig jaar een heel korte nachtrust geregeld (de bus was verdwaald, dus eer de nachtrust genoten kon worden...)
Voor maandag moet ik nog wat proberen te regelen in Brussel. Vermoed dat dat geen problemen op levert. Belgen zijn gastvrij Smiley

De kosten heb ik niet helemaal op een rijtje. De website van nd-chretiente geeft nog niets aan. Gisteren was de voorbereidende H.Mis in Parijs. Vermoed dus dat er binnenkort meer info is.

Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #47 on: 12 February, 2009,; 23:40 »

Wat was het afgelopen jaar?

--Pope John Paul II
David
Co-redemptrix
Moderator

« Reply #48 on: 12 February, 2009,; 23:40 »

Geen idee meer, moet ik uitzoeken, maar daar heb ik nu geen tijd voor
is het erg wanneer dat na het weekend gebeurd?

Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #49 on: 12 February, 2009,; 23:48 »

nee. Smiley

--Pope John Paul II
aquino
Koor in het Koninkrijk
*

« Reply #50 on: 20 March, 2009,; 19:25 »

Hi ijverige jongelui,

De prijzen voor de deelname aan de bedevaart Parijs Chartres zijn bekend. Via de htp://www.ecclesiadei.nl kan je de folder downloaden, dubbelzijdig printen en in drieen vouwen om vervolgens rustig te kunnen lezen.
De hierin genoemde kosten van €35,- bij inschrijving voor 1 mei (voor de ijverige) en daana €45,= - de late inschrijving voor de luien- hebben uitsluitend betrekking op de deelname aan de bedevaart zelf en zijn dus exclusief de reiskosten.
Gezien de vraagprijs voor de huur van een touringcar voor gezamenlijk vervoer van bijv. Amsterdam-Parijs en terug van Chartres naar Amsterdam varierend tussen €3000,= en €4000,= is gekozen voor een low-budget oplossing. Zoveel mogelijk gezamenlijk met een eigen auto rijden en daar waar dit niet kan met een huurauto.
Verder hebben we de optie geopend dat men ook via donaties of het rijden van pelgrims aan deze bedevaart deel kan hebben. Dit laatste, het iden van pelgrim kan bijvoorbeeld gekoppeld worden met een pinksterweekend in Parijs of Chartres o.i.d.. En vooral het bijwonen van de H.Mis op het overvolle plein voor de kathedraal, alwaar de H.Mis via grote beeldschermen te volgen is.
Misschien een lokkertje waarmee jullie anderen kunnen paaien om het vervoer te verzorgen.
Dus vooral veel folders dubbelzijdig printen, vouwen en verspreiden.

Opgeven voor de bedevaart kan door de folder uit te printen en op te sturen of door de gevraagde gegevens per e-mail parijs-chartres@ecclesiadei.nl te sturen. De aanmelding wordt echter pas definitief en doorgegeven aan de franse organisatie "Notre Dame de Chretiente" als het verschuldigde bedrag op de bankrekening (zie folder) is ontvangen.

Tot slot allen een goede en devotionele bedevaart toegewenst
aquino
Koor in het Koninkrijk
*

« Reply #51 on: 20 March, 2009,; 19:56 »

Sorry, in de website adres voor Parijs-Chartres is een typefoutje geslopen, hierbij:
 http://www.ecclesiadei.nl
aquino
Koor in het Koninkrijk
*

« Reply #52 on: 25 March, 2009,; 23:30 »

Beste pelgrims,

Inmiddels hebben zich al pelgrims gemeld die bereid zijn om met een auto of busje voor maximaal 7 tot 9 personen vanuit Nederland naar Parijs-Chartres te rijden. Zeker is dat er een busje vanuit Noordholland zal rijden en indien noodzakelijk mogelijk ook vanuit noordoost Nederland. Roll Eyes

Dus meld je zo spoedig mogelijk aan Huh. Tot 1 mei geldt een gereduceerd inschrijving. Grin
aquino
Koor in het Koninkrijk
*

« Reply #53 on: 04 April, 2009,; 15:54 »

Beste Allemaal,

Hierbij meld ik jullie dat er met betrekking tot de Pinksterbedevaart van de Notre-Dame de Paris naar de Notre-Dame de Chartres enige tips en nuttige informatie op de ebsite is geplaatst: htttp://www.ecclesiadei.nl

En nu allemaal aanmelden!!
 Grin angel angel
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #54 on: 16 April, 2009,; 11:02 »

Ik heb er echt zin in Smiley

*gaat braaf inschrijven*

--Pope John Paul II
aquino
Koor in het Koninkrijk
*

« Reply #55 on: 20 April, 2009,; 14:53 »

Ik heb er echt zin in Smiley

*gaat braaf inschrijven*

Je bent van harte welkom. Steve heeft zich oo al aangemeld.
Hoe meer pelgrims er mee gaan des te beter.

Afgelopen zaterdag kreeg ik een aanmelding van een 69 jarige Heer uit Den Haag. Hij heeft ook vorig jaar mee gelopen en is zo enthousiast dat hij ook dit jaar weer mee loopt.
Dus jongeren laat het er niet bij zitten.javascript:void(0);
aquino
Koor in het Koninkrijk
*

« Reply #56 on: 20 April, 2009,; 23:13 »

Afgelopen zaterdag kreeg ik een aanmelding van een 69 jarige Heer uit Den Haag. Hij heeft ook vorig jaar mee gelopen en is zo enthousiast dat hij ook dit jaar weer mee loopt.
Dus jongeren laat het er niet bij zitten.
[/quote]

Hier is het verslag dat deze heer vorig jaar voor zijn parochieblad heeft geschreven http://www.ecclesiadei.nl/chartres/Bedevaart%20Parijs-C%20artikel%206-08.pdf
Alina ofs
Tent van Abraham

Je Vous adore, mon Seigneur et mon Dieu!

« Reply #57 on: 21 April, 2009,; 06:53 »

Is er al bekend hoe de Nederlanders in Frankrijk gaan geraken?

Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
Salve Regina
Ark van Hoop

Niet meer actief op dit forum

« Reply #58 on: 21 April, 2009,; 17:01 »

Wellicht met de benenwagen?  Huh

Niet meer actief op het forum.
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #59 on: 21 April, 2009,; 17:39 »

Dat staat op de site: met auto's.

--Pope John Paul II
Pages: 1 2 3 [4] 5   Go Up
  Print  

Jump to: