|
VeniteAdoremus
|
 |
« on: 12 February, 2009,; 16:38 » |
|
Ziehier, het Grote Programma. Twee keer per week aan de wandel, en voor je het weet ben je in Chartres  | Weeknr | Tocht 1 (km) | Tocht 2 (km) | | 1 | 5 | 6 | | 2 | 8 | 9 | | 3 | 11 | 12 | | 4 | 10 | 10 | | 5 | 17 | 18 | | 6 | 20 | 21 | | 7 | 23 | 24 | | 8 | 18 | 18 | | 9 | 29 | 31 | | 10 | 33 | 34 | | 11 | 35 | 36 | | 12 | 25 | 25 | | 13 | 35 | 35 | | 14 | 40 | 40 | | 15 | 0 | 0 | | 16 | WOEI |
Reacties van klanten 1 die u voor gingen: "Zo makkelijk is het dus!" "Pijnloos!" "Dat had ik veel eerder moeten doen." "Met het Credimus Chartres Totaal 2 pakket was deze pelgrimage mijn beste ooit!" 1 klanten = afkorting van "niet bestaande klanten" 2Totaal = afkorting van "in het geheel niet totaal"Vetgedrukt is de huidige week. Je ook echt aan het schema houden is niet verplicht.
|
|
|
|
« Last Edit: 02 September, 2009,; 13:14 by VeniteAdoremus »
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #1 on: 12 February, 2009,; 16:44 » |
|
Is week 1 deze week, die over 2 dagen afgelopen is? Eek, dan loop ik nu al achter... Ik loop morgen wel naar Leuvenheim* *Dit meen ik dus niet echt. 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #2 on: 12 February, 2009,; 16:54 » |
|
Drie dagen, mijn weken beginnen op maandag  Achterlopen kan niet en is ook slecht voor je achillespezen. Als jullie nou met z'n allen een mooie wandeling maken op retraite ben je er eigenlijk al 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #3 on: 12 February, 2009,; 17:02 » |
|
Ik loop morgen wel naar Leuvenheim* *Dit meen ik dus niet echt.  Twee dingen die je eventueel ook zou kunnen doen: 1e: je stapt op een fiks aantal kilometer uit de auto, bind jezelf met een stevig end touw aan de bumper van de auto vast en holt de rest van de reis achter de auto aan... 2e: je gaat toch maar met de trein naar Zutphen en laat je daar niet ophalen door TT maar je besluit de afstand te lopen/hollen... (jawel; mét bepakking  ). Maar als jouw motto - net als het mijne - is: "ga zuinig om met energie, vooral als het je eigen is", dan zou ik lekker in de auto stappen en me laten rijden.
|
|
|
|
« Last Edit: 12 February, 2009,; 20:02 by VeniteAdoremus »
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #4 on: 12 February, 2009,; 17:07 » |
|
Als jullie nou met z'n allen een mooie wandeling maken op retraite ben je er eigenlijk al  Daar zat ik ook al aan te denken. Moesten we maar doen.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #5 on: 12 February, 2009,; 18:17 » |
|
Het eerste jaar liep ik totaal onvoorbereid, direct na mijn eindexamen vwo. Na afloop was ik totaal kapot: liep met o-benen want kon mijn benen niet meer recht buigen.
Voorbereid heb ik me nooit echt, maar je zou het zo kunnen zien: de beste voorbereiding voor Parijs Chartres is Parijs Chartres... ieder jaar gaat fysiek makkelijker... maar nog steeds zwaar hoor.
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #6 on: 12 February, 2009,; 18:34 » |
|
Hoe ga ik tussen nu en eind zondag twee wandeltocheten, een van 5km en een van 6, doen?! 
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #7 on: 12 February, 2009,; 19:52 » |
|
Hoe ga ik tussen nu en eind zondag twee wandeltocheten, een van 5km en een van 6, doen?!  We kunnen in elk geval een wandeling doen tijdens de retraite. Die staat zalefs al ingeroosterd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #8 on: 12 February, 2009,; 19:56 » |
|
Mooi, dan neem ik mijn trekkingpole mee!
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #9 on: 12 February, 2009,; 20:03 » |
|
PP: loop naar het station.
Klaar!
En anders loop je op retraite iets, en dan maandag, donderdag en zondag.
Of je laat een van de twee gewoon zitten. Dat mag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #10 on: 12 February, 2009,; 20:17 » |
|
PP: loop naar het station.
Met spul?!  Of je laat een van de twee gewoon zitten. Dat mag.
Haha, dat had je nou niet gezegd.... 
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #11 on: 12 February, 2009,; 20:27 » |
|
Met spul. Zoveel heb je toch niet nodig voor drie dagen? En lees de onderste regel van de bovenste post eens 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #12 on: 12 February, 2009,; 20:33 » |
|
Overigens: dat elke vierde week de afstand ineens veel korter is is geen typefout - elke vierde week is een rustweek.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #13 on: 12 February, 2009,; 20:57 » |
|
Anders loop je vanaf Zutphen naar Leuvenheim. Dat schat ik op maar acht kilometer. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #14 on: 12 February, 2009,; 21:04 » |
|
SPUL 
|
|