|
Totus Tuus
|
 |
« on: 17 February, 2009,; 14:15 » |
|
De Credimus Retraite Part DEUXWegens groot succes komt er een vervolg. Het is al officieel! 13, 14 en 15 november in Klein Sion te Leuvenheim.Geestelijke begeleiding ligt het gehele weekend bij Pastor John de Zwart. Omdat we nu mooi op tijd zijn kan hij het gehele weekend aanwezig zijn. Ook in Klein Sion zijn ze verheugd om ons weer te mogen ontvangen, ze vonden ons erg leuk  We plannen het nu vroeg zodat IEDEREEN het nu vrij kan houden en iedereen wordt verwacht  Thema's, programma's en dergelijke zullen pas na de zomer uitgewerkt worden, maar het zal redelijk hetzelfde programma zijn als afgelopen weekend, met wat fine-tunning hier en daar. Maar dan weten jullie het alvast We hopen de kosten redelijk gelijk te houden, maar daarover is nog weinig bekend. See you then  Wil je weten wat je vorige keer gemist hebt? Of ben je het alweer een beetje vergeten? Kijk dan HIER(PP mag deze in de agenda?)
|
|
|
|
« Last Edit: 17 February, 2009,; 15:17 by puellapaschalis »
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #1 on: 17 February, 2009,; 14:56 » |
|
Ik ben dan net terug uit Rome, dus ook deze keer ben ik niet van de partij (als daar al iemand rouwig om zou zijn).
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #2 on: 17 February, 2009,; 15:21 » |
|
Viet, het is bijna alsof jij ons expres mijdt 
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #3 on: 17 February, 2009,; 17:31 » |
|
Ik ben er ook niet denk ik. Wanneer komt retraite #3, Credimus Steekt Het Kanaal Over? 
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #4 on: 17 February, 2009,; 18:49 » |
|
Ik heb het al ruim van tevoren aangegeven dat ik eind oktober naar Rome zou gaan. Ik kan mijn geld maar één keer uitgeven; aangezien Rome al ver vóór Credimus op mijn verlanglijst staat...
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #5 on: 17 February, 2009,; 19:07 » |
|
....ga jij éérst naar Rome, Viet! Dat moet gewoon doorgaan! Ik heb de data van Credimus Retraite Deel II genoteerd in m'n agenda. 
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #6 on: 29 June, 2009,; 18:12 » |
|
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #7 on: 29 June, 2009,; 18:15 » |
|
Wat mij betreft wel. Het duurt alleen nog even 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #8 on: 30 June, 2009,; 15:13 » |
|
Wat mij betreft wel. Het duurt alleen nog even  NOU....dat even duurt nog géén 14 dagen meer, hoor! 11 juli als ik het wel heb, toch?
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #9 on: 30 June, 2009,; 15:15 » |
|
Ehm.
November.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #10 on: 30 June, 2009,; 15:34 » |
|
Zoals TT in de eerste post hier zei: 13, 14 en 15 november in Klein Sion te Leuvenheim.
Alle tijd om ons materieel en geestelijk voor te bereiden 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #11 on: 30 June, 2009,; 20:16 » |
|
Het is november voor je het weet hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #12 on: 30 June, 2009,; 20:17 » |
|
Dat is in mijn geval niet helemaal waar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #13 on: 01 July, 2009,; 11:41 » |
|
Alina: Bootcamp is niet hetzelfde als de retraitre 
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #14 on: 01 July, 2009,; 12:25 » |
|
Dát was het! Ik wíst dat er iets was met die datum, maar wat... Bedankt voor het wegnemen van mijn twijfel Lath.! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|