Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Organisatie  (Read 614 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
David
Co-redemptrix
Moderator

« on: 04 March, 2009,; 17:33 »

Vanuit Wallonië wordt er iets georganiseerd. Die gaan vanuit Brussel met de trein. Dat kost wel 120 euro (all in)!

Vanuit Nederland en Vlaanderen wordt nu gekeken of het een en ander goedkoper kan. Momenteel wordt er aan een bus gewerkt. Waarschijnlijk vanuit Amsterdam via Vlaanderen.

Later meer nieuws.

Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
Marq
Credimaster

« Reply #1 on: 04 March, 2009,; 17:37 »

Ja, dat is inderdaad nogal een bedrag. Als je zelf zou reizen (met Eurolines of zoiets) ben je minder kwijt.

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #2 on: 04 March, 2009,; 17:45 »

he zo balen dat het zoveel wandelen is. Ik HAAAAT wandelen. Verder is zon jongerenontmoeting natuurlijk harstikke gaaf.

Bussen zijn helaas tegenwoordig niet meer zo goedkoop volgens mij. Als je gewoon zelf een route uitstippeld via bestaande OV, ben je dan niet veel goedkoper?

De thalys naar Parijs vanuit Amsterdam geen optie?

What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
David
Co-redemptrix
Moderator

« Reply #3 on: 04 March, 2009,; 17:57 »

Thalys vanuit amsterdam...

Dan moet je op de vrijdag heen, dat kan voor 25 euro,
er moet dan wel in Parijs overnachting worden geregeld.

Terug op de maandag, dat kan alleen 's avonds: dat kost 83 euro.
Of op de dinsdag, dat kost dan 25 euro, maar dan moet je weer overnachting regelen.

Dan kost natuurlijk de bedevaart zelf ook iets, maar ik weet nog niet hoeveel.

Als ik nu ergens goedkoop overnachting weet te regelen èn er geen problemen zijn met op vrijdag vertrekken en pas op dinsdag weer terug gaan, dan is dat zeker een optie.

Eurolines ga ik later uitzoeken  Smiley

Ik zou ook kunnen kijken wat Juventutem met overnachting doet, zal een bij Gregory informeren.

Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #4 on: 04 March, 2009,; 18:00 »

Misschien dat er bij de organisatie genoeg adressen bekend zijn van families die wel pelgrims willen opvangen? Dat is altijd zo leuk in gastgezinnen verblijven!

What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: