Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Voet- en beenverzorging  (Read 639 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Marq
Credimaster

« on: 04 March, 2009,; 18:30 »

In deze draad kan iedereen tips plaatsen over hoe je je arme voeten en benen zo goed mogelijk kan voorbereiden, en hoe ze kan verzorgen als er iets mis gaat.

Reden: ik merk dat m'n rechterbeen hier een daar wat pijn doet na de 20 kilometer van gisteren. Vooral m'n heup en knie zeuren een beetje. Stom Angry

Maar genoeg daarover:
Welke schoenen en sokken zijn goed, wat zijn leuke en goede oefeningen om te doen van tevoren, en wat neem je mee in de verbandtrommel?

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
Alina ofs
Tent van Abraham

Je Vous adore, mon Seigneur et mon Dieu!

« Reply #1 on: 04 March, 2009,; 18:49 »

In de verbandtrommel gaan mee: blarenprikkers, blarenpleisters, pleisters, schaar, ontsmettingsmiddel en vooral stevig verband en/of van die enkelsokjes (en evt. voor mensen met zwakke knieën kniebandages) voor het geval je door je enkels gaat. Er zijn complete wandelverbandsetjes te koop bij de ANWB. Zeg maar dat je postcode 7909AT met huisnummer 52 is, je naam TP Bonen en dat je je pasje niet bij je hebt....Want voor "leden"is het 12,95, voor nietleden 19,95.

Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
Vitalia
Ark van Hoop

Ik beroep me op mijn zwijgrecht.

« Reply #2 on: 04 March, 2009,; 19:47 »

een goede zaak voor outdoor-sport moet je zéker kunnen adviseren.

Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: