Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Gebed voor mijn Shola  (Read 501 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Geerthe
Troostende Fluit

« on: 19 March, 2007,; 19:11 »

Hoi. willen jullie voor mijn dochter van bijna 4 bidden (haar naam is Shola). Haar vader met wie ik niet veel contact heeft, een nigeriaan, heeft in Nigeria  juju (voodoo dus) op haar gericht om in ons gezin schade aan te richten, en ze heeft bizarre dromen over mannen in rokjes, initiatie riten, drums, priesters met bloed en meer van dat soort dingen. Deze bevindingen zijn ook bevestigd bij een rk priester die tevens exorcist is, in Nigeria. We lopen hier al een tijd mee rond en we hebben een muur van gebed nodig!!  Zowel in Nigeria als hier wordt gebeden. Of je nou wel of niet in bezetenheid gelooft, bidt alsjeblieft dat ze vrij komt van die  demonische spirituele band zodat ze weer een vrije kleuter kan zijn. Ze vraagt zelf ook om gebed en wil alleen nog maar slapen als ze een rozenkrans bij zich heeft, is ook bang in het donker.  En nee, dit is niet de normale fase van spoken en krokodillen onder het bed...  En juju is echt geen verzinsel, het is een realiteit die jammergenoeg ook effect kan scoren als men er totaal niet in gelooft.
Dank!
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: