Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Voetverzorging: Hoe overwin ik een Wrat?  (Read 939 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Salve Regina
Ark van Hoop

Niet meer actief op dit forum

« on: 07 March, 2009,; 16:00 »

Voor 't eerst van m'n leven heb ik een Wrat!  Shocked Op een van de kleine rechtertenen. Heel vervelend, vooral als ik schoenen of laarzen aan heb. Nog vervelender is dat ik niet goed kan achterhalen hoe ik er aan gekomen ben. Zelfs niet als ik uitga van een incubatietijd van een halfjaar.  Sad
Vorige week is het door de huisarts behandeld met stikstof. Helpt niet zoveel.
Gisteren heb ik een speciale pleister geplakt, maar vervolgens ging de hele voet flink zeer doen. Aan het eind van de ochtend heb ik toch een eindje gewandeld. Even genieten van het heerlijke lentezonnetje  Cheesy  En vanmiddag loop ik rond op sokken en heb nu nergens last van.  Cheesy

Hebben jullie ervaring met dit fenomeen? En er misschien een goed middeltje voor om er super vlot vanaf te komen?

Van de info op internet word ik n.l. niet echt vrolijk. Dat je er twee of drie jaar last van kan hebben.....heb ik helemaal geen zin in....... Sad Shocked

Niet meer actief op het forum.
Salve Regina
Ark van Hoop

Niet meer actief op dit forum

« Reply #1 on: 18 April, 2009,; 20:23 »

Tea tree oil   Cheesy

Niet meer actief op het forum.
Ingrid
Lerares stijldansen
Tent van Abraham

« Reply #2 on: 19 April, 2009,; 10:55 »

Een beetje afschuren elke dag met een nagelvijl helpt ook wel volgens mij (geen ervaring, maar ik meen iets onthouden te hebben van m'n co-schap dermatologie *-))

Adoro te devote, latens Deitas...
...peto quod petivit latro paenitens.
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #3 on: 03 June, 2009,; 17:05 »

Ik heb nog nooit een wrat gehad.

Maar wel eens stikstof uitgeleend aan natuurkundedocenten met zelfmedicatie-neigingen Smiley

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it.
--Pope John Paul II
muus
Levende Tuin

« Reply #4 on: 04 June, 2009,; 18:59 »

Wratten... Ai, geen leuke vriendjes.

Afschuren gaat helaas niet helpen. Zo verspreid je de bacteriën, niet doen dus.

Zeven jaar geleden had ik ook enorm last van wratten en niets hielp, stikstof, homeopatische middeltjes en nog meer van dat spulletjes. De huisarts zat ook met zijn handen in het haar en heeft mij doorverwezen naar een Flebologisch centrum en ben ik geholpen door een dermatoloog. De behandeling was nogal apart, want de apotheek en de huisarts keken ervan op. Ik moest dagelijks pilletjes slikken voor maagzuur en een bepaalde zalf opsmeren. Het was even op een houtje bijten omdat de zalf nogal beet.
Het resultaat mag er zijn, ik ben helemaal immuun voor wratjes! Voorheen was ik er altijd gevoelig voor, na de behandeling niet meer.

Misschien jezelf ook laten doorverwijzen naar een dermatoloog?

Da pacem Domine
in diebus nostris
quia non est alius
qui pugnet pro nobis
nisi tu Deus noster
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #5 on: 04 June, 2009,; 19:44 »

Flebologisch? Flflflflflebolobologisch.

Beste woord ooit Cheesy

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it.
--Pope John Paul II
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: