Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Nicks op Credimus  (Read 554 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« on: 16 March, 2009,; 19:50 »

Hallo,

ik krijg de laatste tijd steeds meer verzoeken om mensens nicks (screennames) op credimus te veranderen. Tot nu toe heb ik dat gewoon gedaan, maar eerlijk gezegd wil ik dat niet. Op Credimus ben je je nick gewoon - dat is de naam waar andere Credimussers je gewoon mee kennen. Ik ben geen voorstander van dat Credimussers hun nick zomaar kunnen (proberen te) veranderen. Als men nou vreest dat hij te "opzoekbaar" is - sorry, maar daar moet men aan denken voordat men een account maakt.

Ik weet heel goed dat ik dit vroeger wél gedaan heb, en dat ik dus nu inconsequent ben. Ik heb spijt dat ik het eerder gedaan heb, want al vroeger was ik van dezelfde mening als nu. Maar ik hoop dat dit nu gewoon duidelijk is.

ETA: een logische vervolg hiervan is dan mensen dan meerdere accounts zouden gaan maken. Daar ben ik óók geen voorstander van. Misschien is er hier een oplossing voor, waarbij het toch mogelijk is om je nick te veranderen, onder sommige omstandigheden. Daar ben ik nog niet uit. Naast de redenen van "je kiest een nick en zo heet je gewoon op Credimus" hebben de co-dictatrixes het ontzettend belachelijk furieus druk. Als het "normaal" wordt gezien dat je gewoon een nick-change aan kunt vragen, loop ik nog meer achter met m'n Echte En Eerlijk Gezegd Belangrijker Leven, en dat wil ik niet.

« Last Edit: 16 March, 2009,; 19:58 by puellapaschalis » Logged

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: