|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #30 on: 15 July, 2009,; 22:15 » |
|
Morgen moet het ook stil zijn want het wordt prachtig weer dus ik ga naar het strand! Jullie moeten ook van de zon gaan genieten!
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #31 on: 15 July, 2009,; 23:58 » |
|
Guppie on a motorbike  Morgen ga ik met m'n nichtje de Harry Potter film kijken (eerst haar van school ophalen - ze is 5  ) en dan gaan we allemaal m'n vaders verjaardag vieren! Eerst naar m'n "eerste" klooster. En hopen dat ik de "bekoring" van de boekwinkel kan weerstaan.... 
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #32 on: 16 July, 2009,; 06:44 » |
|
Gup, misschien gaat het helpen als je het slot (dat blauwe ding door het achterwiel) verwijdert voordat je gaat rijden. Dat rijdt namelijk een stuk gemakkelijker.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #33 on: 16 July, 2009,; 16:43 » |
|
Heel veel plezier bij "Harry Potter" en bij het klooster 
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Guppie
|
 |
« Reply #34 on: 16 July, 2009,; 16:49 » |
|
Gup, misschien gaat het helpen als je het slot (dat blauwe ding door het achterwiel) verwijdert voordat je gaat rijden. Dat rijdt namelijk een stuk gemakkelijker.
Dat had je beter tegen de vorige eigenaar kunnen zeggen want op het moment dat de foto's werden genomen was het nog zijn motor geparkeerd voor zijn woning. Maar toen ik hem kocht waren de spaken nog recht dus... 
|
|
|
|
|
|
Laetetur cor quarentium Dominum
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #35 on: 20 July, 2009,; 23:22 » |
|
Alina: klopt je vermoeden?
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #36 on: 21 July, 2009,; 06:46 » |
|
Ik denk: schoppen, worst en tomaten.
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #37 on: 21 July, 2009,; 08:19 » |
|
ALINA!!!! Je maakt me gek van nieuwsgierigheid! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! (Zo, die is eruit!)
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #38 on: 21 July, 2009,; 08:36 » |
|
Viet, waar is je associatievermogen?
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #39 on: 21 July, 2009,; 09:28 » |
|
Uh? Mijn wát?
Alina, ik ben een doodgewone en -vermoeide RIJKsambtenaar. Mij moet je alles zeventig keer uitleggen en hopen dat ik het begrijp.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #40 on: 24 July, 2009,; 22:02 » |
|
Ik ga morgen naar m'n moeder, dus het wordt wat mij betreft ook weer stil  Overigens ligt deze thread eigenlijk aan de verkeerde kant van de spelletjes & onzin-grens 
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #41 on: 24 July, 2009,; 22:16 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #42 on: 24 July, 2009,; 22:21 » |
|
Ben een beetje aan het flippen - historisch gezien zijn de Parijse metro en ik geen vriendjes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #43 on: 24 July, 2009,; 22:31 » |
|
Huh, ik dacht dat je juist dol was op lopen...
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #44 on: 24 July, 2009,; 22:47 » |
|
Absoluut. Enorm. Compleet. (Heb je al een haal-de-priorin-over-plan?  ) Ben alleen erg anti-trein missen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|