|
Alina ofs
|
 |
« Reply #15 on: 15 July, 2009,; 09:20 » |
|
Ik ben er ook nog....Morgen ga ik naar Maarheeze....eens horen of mijn vermoedens juist zijn.....
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #16 on: 15 July, 2009,; 09:22 » |
|
Vertel! Alina, welke vermoedens heb jij? (Laat de achterblijvers niet in vertwijfeling achter.)
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #17 on: 15 July, 2009,; 11:57 » |
|
Ik laat me niet in de kaart kijken tot ik meer zekerheid heb!
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #19 on: 15 July, 2009,; 12:11 » |
|
Op omroep Brabant is er nog niets van dat nieuws geweest. Dus het zal meevallen. Kom op Alina; VERTEL HET NOU! (Anders zorg ik ervoor dat Jan de Groot morgen geen enkele Bossche Bol meer aan jou verkoopt.  )
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #20 on: 15 July, 2009,; 16:05 » |
|
Bosschebollen chantage gaat niet werken.....Ik HEB een hint gegeven.....en als ik het mis heb, moet ik eens met een dronken oog gaan kijken...(hint2)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #21 on: 15 July, 2009,; 17:09 » |
|
Ze zijn allemaal dronken? Op de Heilige Geest? HEBBEN WIJ DE NIEUWE PINKSTEREN GEMIST?!
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #22 on: 15 July, 2009,; 17:26 » |
|
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #23 on: 15 July, 2009,; 17:55 » |
|
Het is een aanwijzing voor een héél specifieke plaats, ergens in Nederland. En daar woont iemand....die best iets met kaarten zou kunnen hebben....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #24 on: 15 July, 2009,; 18:09 » |
|
Alina is veel te cryptisch voor me.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #25 on: 15 July, 2009,; 20:12 » |
|
Alina is veel te cryptisch voor me.
Moet ik je wakker SCHOPPEN
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #26 on: 15 July, 2009,; 20:36 » |
|
Denkt alina soms te weten wie schoppenkoning is ofzo
ik heb echt veel te weinig geduld voor raadsels, anders open ik deze draad pas over een paar dagen weer hoor, hier word ik gek van!
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #27 on: 15 July, 2009,; 20:38 » |
|
jaaa alina nu denk ik te weten wie jij denkt wie hij is haha als dat hem echt is, das wel cool  [groupie mode off]
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #28 on: 15 July, 2009,; 21:53 » |
|
ARRRRRRRGH jullie zijn gemeen en ik ga sulken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guppie
|
 |
« Reply #29 on: 15 July, 2009,; 22:10 » |
|
En ik ben druk in de weer met mijn 'nieuwe' speeltje....  
|
|
|
|
|
|
Laetetur cor quarentium Dominum
|
|
|
|