Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Ik zou maar naar de Agnes komen morgen (26-4), als ik jullie was...:-P  (Read 2095 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Guppie
Tent van Abraham

« on: 25 April, 2009,; 15:06 »

Laetetur cor quarentium Dominum
Salve Regina
Ark van Hoop

Niet meer actief op dit forum

« Reply #1 on: 25 April, 2009,; 15:46 »

De taart ziet er goed uit, Guppie!

Van harte gefeliciteerd met het 50-jarig jubileum van je Eerste Heilige Communie!

Ik kom morgen niet naar de Agnes.

Morgen is het voor mij 21 jaar geleden dat ik in Heede gevormd werd. Op de Feestdag van Moeder van Goede Raad. Ik ga naar Heede.
Zal er ook voor jou een kaarsje opsteken. Het is dan wel niet jouw Agnes (die ik trouwens nog nooit bezocht heb),
maar het is wel een plaats van aanhoudend gebed. Een plaats die mij heel erg dierbaar en kostbaar is.

Niet meer actief op het forum.
Marq
Credimaster

« Reply #2 on: 25 April, 2009,; 16:52 »

Guppie, pestkop!

Ik wil, maar kan helaas niet komen... Sad

Maar toch, ik zal voor jou en iedereen die morgen naar de Agnes komt, bidden tijdens de twee Missen morgen. En ook voor SR natuurlijk!

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
Guppie
Tent van Abraham

« Reply #3 on: 25 April, 2009,; 19:55 »

De taart ziet er goed uit, Guppie!

Van harte gefeliciteerd met het 50-jarig jubileum van je Eerste Heilige Communie!

Ik kom morgen niet naar de Agnes.

Morgen is het voor mij 21 jaar geleden dat ik in Heede gevormd werd. Op de Feestdag van Moeder van Goede Raad. Ik ga naar Heede.
Zal er ook voor jou een kaarsje opsteken. Het is dan wel niet jouw Agnes (die ik trouwens nog nooit bezocht heb),
maar het is wel een plaats van aanhoudend gebed. Een plaats die mij heel erg dierbaar en kostbaar is.

Nou SR, jij ook gefeliciteerd! Mijn vormseldatum is helaas niet meer te achterhalen. Het jaar was 1961 en het zal rond Pinksteren zijn geweest. De datum van mijn eerste H. Communie kwam ik achter door een reünie. Een van mijn klasgenoten plaatste de plaat 'Ter herinnering aan uw eerste H. Communie' op het internet en daar stond die datum op, zodoende...
Goed dat je zo'n plek hebt om naar toe te gaan. Dat is zeker waardevol. Ik wens je een fijne dag en wie weet ooit een keer tot ziens in de Agnes en bedankt voor het kaarsje opsteken. Smiley

Guppie
Tent van Abraham

« Reply #4 on: 25 April, 2009,; 19:58 »

Guppie, pestkop!

Ik wil, maar kan helaas niet komen... Sad

Maar toch, ik zal voor jou en iedereen die morgen naar de Agnes komt, bidden tijdens de twee Missen morgen. En ook voor SR natuurlijk!

Dank je Marq. Jammer dat je niet kunt komen maar je krijgt een herkansing op 26-4-2019 want dan is het zestig jaar geleden dus Deo Volente...  Wink

Vitalia
Ark van Hoop

Ik beroep me op mijn zwijgrecht.

« Reply #5 on: 25 April, 2009,; 21:57 »

Het 55-jarig jubileum komt eerder Grin in 2014.

Ik ben er morgen ook niet bij. Of het een 'geldige reden' is, weet ik niet, maar het is morgen ook de 10e jaargetijde van de 2e bisschop van Groningen, mgr. Möller. Aangezien die man ontzéttend veel voor mij heeft betekend en ik hem geregeld nog mis, heb ik voor hem een Mis besteld in 's-Hertogenbosch. Niet in de kathedraal, maar bij een priester die hem ook nauw heeft gekend.

Gup, ik wens jou een héle mooie viering toe enneh... eet de mijne (liefst een bananengebakje) ook maar op. (Als ik er al eentje van je zou hebben gekregen.) Ik moet om mijn (kromme) lijn denken.
Jij SR, ook een hele mooie dag toegewenst.

Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
Marq
Credimaster

« Reply #6 on: 26 April, 2009,; 12:04 »

Dank je Marq. Jammer dat je niet kunt komen maar je krijgt een herkansing op 26-4-2019 want dan is het zestig jaar geleden dus Deo Volente...  Wink

Ik zet het alvast in m'n agenda Grin

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
Ingrid
Lerares stijldansen
Tent van Abraham

« Reply #7 on: 26 April, 2009,; 18:00 »

Gebakje was lekker, jullie hebben echt wat gemist Tongue

Adoro te devote, latens Deitas...
...peto quod petivit latro paenitens.
David
Co-redemptrix
BC2010

« Reply #8 on: 26 April, 2009,; 19:19 »

Ik heb niets gemist hoor  Tongue

Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
Ingrid
Lerares stijldansen
Tent van Abraham

« Reply #9 on: 26 April, 2009,; 19:48 »

Jij niet nee, jij hebt lekker genoten van een gebakje...toch? Tongue

Gup, dankje wel voor de leuke dag - hoop dat je een goede viering van het jubileum hebt gehad Wink

SR, hoop dat jouw dat ook mooi was Smiley

Guppie
Tent van Abraham

« Reply #10 on: 26 April, 2009,; 22:34 »

Jij niet nee, jij hebt lekker genoten van een gebakje...toch? Tongue

Gup, dankje wel voor de leuke dag - hoop dat je een goede viering van het jubileum hebt gehad Wink
En jij nogmaals bedankt voor je komst helemaal uit het hoge noorden maar hoe goed de viering was, daar weet je alles van want je was er zelf bij.  Smiley Ik heb er daarna voor de rest niets aan gedaan op één dingetje na. Ik ben met mijn zus langs ons ouderlijk huis gereden want het leek mij wel een leuk idee om op diezelfde plek van die foto er nog eentje te maken. Alleen bleek dit (ik heb even over de heg staan gluren) totaal onherkenbaar veranderd te zijn. Toen ben ik als alternatief naast de heg die ons huis van toen omringt gaan staan met mijn missaaltje van nu. Mijn zus heeft nog zo'n ouderwetse rolletjescamera dus we moeten even geduld hebben voordat we deze en de andere foto's kunnen zien.

SR, hoop dat jouw dag ook mooi was Smiley
En daar sluit ik mij graag bij aan.

Ingrid
Lerares stijldansen
Tent van Abraham

« Reply #11 on: 27 April, 2009,; 20:09 »

maar hoe goed de viering was, daar weet je alles van want je was er zelf bij. 
bedoelde meer naar jouw beleving Wink (vond het zelf erg gezellig, erg hartelijk, veel felicitaties voor de koster..en de andere jarigen Wink Tongue)

Ben benieuwd naar de foto's Smiley

Guppie
Tent van Abraham

« Reply #12 on: 28 April, 2009,; 19:35 »

bedoelde meer naar jouw beleving Wink (vond het zelf erg gezellig, erg hartelijk, veel felicitaties voor de koster..en de andere jarigen Wink Tongue)

Ben benieuwd naar de foto's Smiley

Nou da's goed om te horen en ik vond het uiteraard ook helemaal toppie! De foto's zijn geschoten met zo'n ouderwetse Wink rolletjescamera dus nog even geduld s.v.p.
Ik heb trouwens het missaaltje in bestelling.

Ingrid
Lerares stijldansen
Tent van Abraham

« Reply #13 on: 28 April, 2009,; 19:57 »

De foto's zijn geschoten met zo'n ouderwetse Wink rolletjescamera dus nog even geduld s.v.p.
Je sais. Niks mis met ouderwets, waarschijnlijk zullen deze foto's van betere kwaliteit zijn dan ik ze maak met mijn huis-tuin-en-keuken digitaal fototoestelletje Wink

Ik heb trouwens het missaaltje in bestelling.
Ah, je bent een schat (als dat gezegd mag worden).
(maare..niet te veel moeite doen voor mij he...)

Guppie
Tent van Abraham

« Reply #14 on: 28 April, 2009,; 23:13 »

Je sais. Niks mis met ouderwets, waarschijnlijk zullen deze foto's van betere kwaliteit zijn dan ik ze maak met mijn huis-tuin-en-keuken digitaal fototoestelletje Wink
Ah, je bent een schat (als dat gezegd mag worden).
Ik zou niet weten waarom niet  Wink
(maare..niet te veel moeite doen voor mij he...)
Te laat!! 't Is al onderweg Grin

Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: