|
Salve Regina
|
 |
« Reply #165 on: 30 August, 2009,; 10:21 » |
|
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #166 on: 30 August, 2009,; 19:02 » |
|
O Marq, je bent een goede fotograaf! Ik heb je foto's aan een goede vriendin laten zien en zij zei dat ik er leuk op sta! Ze vond het ENIG! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minollie
|
 |
« Reply #167 on: 31 August, 2009,; 00:36 » |
|
Hoi luitjes, Ik ben blij dat een ieder het toch weer geslaagd heeft gevonden. Dit soort uitjes komen echt te weinig voor als je het mij vraagt... Anyway, ter info: De gehouden lezing komt tzt in het Bulletin van de VvLL, da's wel prettig voor hen die er geen bal van verstaan hebben of het 6x dubbel door elkaar gehoord hebben toch? Ik begreep van de fotograaf dat de foto's in principe maandag op de site ( www.latijnseliturgie.nl) te vinden zullen zijn, maar mocht hem dat niet lukken dan vergeven we het hem natuurlijk he? Ik ga nu m'n bed eens in na een dagje zo ziek als een hond rond te hebben gelopen.. wat helaas gisteren aan het end van het eten al in begon te zetten.. niet fijn, maar ik leef nog (steeds..  ) Gr, Minollie
|
|
|
|
|
|
Stephen Hawking over buitenaards leven.. “We hoeven alleen maar naar onszelf te kijken om te zien hoe intelligent leven zich kan ontwikkelen tot iets dat we niet graag zouden ontmoeten.”
If stupidity is a gift of God, then God must have made a little mistake in being way to generous with this
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #168 on: 31 August, 2009,; 08:23 » |
|
O Marq, je bent een goede fotograaf! Ik heb je foto's aan een goede vriendin laten zien en zij zei dat ik er leuk op sta! Ze vond het ENIG!  Dank je! Da's leuk om te horen  Minollie, ik hoop dat je je weer een beetje levend voelt vandaag.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
Amanda77
Levende Tuin

Absit invidia
|
 |
« Reply #169 on: 31 August, 2009,; 09:16 » |
|
En zo is het weer maandag.  Mijmerend over een prachtige dag in Utrecht loop ik door het magazijn. Wat een inspiratie!  Ik kan er weer even tegenaan. Het was ook erug leuk om iedereen te zien. Bedankt voor de mooie dag  Nu fijn nagenieten met de foto`s.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minollie
|
 |
« Reply #170 on: 31 August, 2009,; 14:51 » |
|
Hoi luitjes, Ik heb net even op de site van de VvLL gekeken en jawel.., goed nieuws.., de foto's zijn online.. Mooie foto's overigens, hoewel een enkele ontsierd door mijn tronie..  Gr, Minollie
|
|
|
|
|
|
Stephen Hawking over buitenaards leven.. “We hoeven alleen maar naar onszelf te kijken om te zien hoe intelligent leven zich kan ontwikkelen tot iets dat we niet graag zouden ontmoeten.”
If stupidity is a gift of God, then God must have made a little mistake in being way to generous with this
|
|
|
Amanda77
Levende Tuin

Absit invidia
|
 |
« Reply #171 on: 31 August, 2009,; 14:57 » |
|
@Minollie: Als jij er op staat, ga ik direct kijken.  Fijn dat de link nu werkt. Kunnen we dmv fotos kijken, de dag herleven. Jippie!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #172 on: 31 August, 2009,; 15:00 » |
|
www.latijnseliturgie.nlEn Minollie....ik vind niet dat jouw snoetje de foto's ontsierd  Amanda.....ik heb jou ook op een paar foto's zien staan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #173 on: 31 August, 2009,; 20:12 » |
|
De Vevolali heeft best een hele goeie fotograaf in dienst. Echt mooie foto's 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
schoppenkoning
|
 |
« Reply #174 on: 31 August, 2009,; 21:51 » |
|
De Vevolali heeft best een hele goeie fotograaf in dienst. Echt mooie foto's  Hans de Mol is echt de absolute top op dit moment in alles wat (kerkelijke) fotografie is - en webdesign. Onovertroffen. Ook de foto's van de Paus in het laatste bulletin - dan moet je echt verstand van fotograferen hebben om zulke opnamen te kunnen maken!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #175 on: 07 September, 2009,; 14:45 » |
|
Hm, zie nu pas een foutje: in de Willibrord is de voornaamste Mis de novus ordo, niet de tridentijnse ritus, zoals je onjuist stelde onder je tweede foto  @Gup: m'n mariabeeldje is reeds gezegend, met een behoorlijke douche  Overigens, waren er niet nog meer mensen die foto's gemaakt hadden? Ik is niet nieuwsgierig hoor 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Guppie
|
 |
« Reply #176 on: 07 September, 2009,; 21:55 » |
|
@Gup: m'n mariabeeldje is reeds gezegend, met een behoorlijke douche  Ik geloof je maar geen zegen zo rijk als een afkomstig van een door pater Knudsen ingedoopte wijwaterkwast 
|
|
|
|
|
|
Laetetur cor quarentium Dominum
|
|
|
Amanda77
Levende Tuin

Absit invidia
|
 |
« Reply #177 on: 08 September, 2009,; 09:24 » |
|
Hoihoi. Ik heb ook nog wat foto`s gemaakt. Helaas door een turbulente weken in priveleven, heb ik ze nog even niet kunnen plaatsen. Maar nu een paar weken verder kan ik nog steeds teren op de positieve gevoel van de dag! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #178 on: 08 September, 2009,; 09:27 » |
|
Ik geloof je maar geen zegen zo rijk als een afkomstig van een door pater Knudsen ingedoopte wijwaterkwast  Heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal, maar kapelaan van Dijk kan er ook behoorlijk wat van
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #179 on: 08 September, 2009,; 10:11 » |
|
Hoihoi. Ik heb ook nog wat foto`s gemaakt. Helaas door een turbulente weken in priveleven, heb ik ze nog even niet kunnen plaatsen. Maar nu een paar weken verder kan ik nog steeds teren op de positieve gevoel van de dag!  Ook ik heb een paar foto's gemaakt. Als excuus kan ik echter aanvoeren, dat het een nieuwe camera is (gekocht voor m'n Israelreis in mei jl. en ik heb er toen "onwijs" veel mooie foto's meegemaakt) en dat ik nog steeds moet uit zien te vinden hoe ik die camera koppel aan m'n oude p.c. ....... de tijd ontbreekt me een beetje.... o ja, Ingrid, mocht jij een printje willen van de foto die ik van jou gemaakt heb: de kortste klap is dat ik even naar de Hxxa ga en een afdruk maak en je toestuur. Mocht je dat willen, laat me dan in een p.m.tje je adres even weten.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|