|
broeder Hugo
|
 |
« on: 01 June, 2009,; 22:00 » |
|
 Zaterdag 27 Juni is er weer een bedevaart naar Warfhuizen! De dames van de broederschap hebben het als volgt bekokstoofd: 13.00 H. Mis in Wehe-den Hoorn (kapelaan de Zwart is de celebrant) 14.00 Processie naar Warfhuizen 14.40 Lof in de Kluiskapel Daarna koffie, thee en broodjes in het dorpshuis
|
|
|
|
|
|
Providebit!
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #1 on: 02 June, 2009,; 06:43 » |
|
Hmmm; klinkt érg aantrekkelijk. Ware het niet dat ik voor die dag al een huwelijksmis in mijn agenda heb staan waarbij mij gevraagd is te dienen.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #2 on: 02 June, 2009,; 09:23 » |
|
Ik weet het ook nog niet zeker.
Het plan is dat ik eind juni/begin juli gebruik maak van m'n Kr***v*t-treinkaartje en m'n zieke nicht in Roosendaal ga bezoeken. Dit zit al een hele poos in het vat. En.....wat in het vat zit, verzuurt niet.....
Ik zal tegen die tijd (27 juni) wel eens bekijken wat er wel/niet haalbaar is....
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #3 on: 02 June, 2009,; 09:24 » |
|
Ik ben er als het goed is bij.
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #4 on: 02 June, 2009,; 09:45 » |
|
Ik ook! 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #5 on: 02 June, 2009,; 15:46 » |
|
ben dan op vakantie (celebrate) 
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #6 on: 02 June, 2009,; 18:35 » |
|
ben dan op vakantie (celebrate)  das toch pas in juli?
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #7 on: 02 June, 2009,; 18:41 » |
|
oh lees de maand verkeerd  maar dan heb ik helaas al een kaatstoernooi!
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #8 on: 03 June, 2009,; 10:10 » |
|
Ik zal er bij zijn!
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Kiddel
|
 |
« Reply #9 on: 08 June, 2009,; 06:57 » |
|
Hoi,
Dit is vrij nieuw voor me, kan iemand me hier meer over vertellen? (wat is het idee erachter etc...)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #10 on: 08 June, 2009,; 09:41 » |
|
Ik ben zelf nog maar één keer geweest, dus dat laat ik even aan een ander over 
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #11 on: 08 June, 2009,; 10:13 » |
|
De processie is altijd vrij kleinschalig, maar daarom niet minder de moeite waard. We lopen, met een antal vaandels en vooropgegaan door het processiekruis, al biddend en Marialiederen zingend van de parochiekerk in Wehe den Hoorn naar de kluis van Broeder Hugo in Warfhuizen. Reken erop dat er wat spontaan publiek zal zijn, maar de sfeer is altijd erg devoot en prettig. De rode draad is natuurlijk Maria, Onze Lieve Vrouwe van de Besloten Tuin. We gaan feitelijk gewoon op bedevaart naar haar toe. De Mis en het Lof wijzen zich allemaal vanzelf wel. Het zal niet ineens heel raar of anders zijn dan wat je gewend bent  Daarna is het vooral erg gezellig om met z'n allen een hapje te eten en te kletsen. Ik kan het in ieder geval aanraden.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #12 on: 17 June, 2009,; 14:52 » |
|
Hmm, eerlijk gezegd weet ik het nog niet. Heb aan de ene kant wel zin om te gaan, aan de andere kant is er ook een workshop van de sportvereniging waar ik bij zit, de laatste van het jaar, en aangezien ik én nog niet naar een workshop geweest ben én het de laatste voor me zal zijn als lid..anyway, ik heb nog wat om over na te denken 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #13 on: 21 June, 2009,; 12:02 » |
|
Oh-oh...Hoe kom ik in Warfhuizen? Zaterdag is er de MotoGP in Assen, dus auto is geen optie....zou ik met iemand vanaf Groningen mee kunnen rijden?
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #14 on: 21 June, 2009,; 12:33 » |
|
Ik kan wel even voor je kijken, Alina. De auto waar ik in zit zit helaas vol, maar misschien is er nog iemand die je mee wil nemen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|