Hartelijk dank aan allen die meebidden en een gezegende dag toegewenst.
GEBEDSINTENTIES :
Voor alle leden van Credimus die gebed gevraagd hebben voor zichzelf of/en voor hun dierbaren. Ook voor alle leden die wensen dat er voor hen of/en voor hun dierbaren gebeden wordt. Ook voor mensen waarvoor door leden gebed gevraagd is. In het bijzonder ook voor een goede gezondheid van ziel, geest en lichaam voor al deze mensen (leden en hun dierbaren en mensen waarvoor gebed gevraagd is) en voor, als het mogelijk is, heel graag genezing van mensen die een gezondheidsprobleem hebben.
Voor vrede in de wereld en voor een goede verstandhouding, vriendschap en verzoening tussen alle mensen.
Voor de Christenen die vervolgd worden. Opdat de Christenvervolgingen zouden ophouden in de wereld en dat nergens nog Christenen zouden vervolgd worden.
Voor versterking van de Katholieke Kerk en voor vele priesterroepingen en voor vele roepingen tot het religieuze leven en voor vele diakenroepingen.
Opdat Paus Benedictus XVI en alle priesters en religieuzen en diakens zouden gezegend worden en opdat God hen zou bijstaan en hen kracht, hulp en bescherming zou geven en hen heel veel vreugde zou schenken bij het uitoefenen van hun dienstwerk in de Wijngaard van de Heer.
Voor alle leken die een taak of taken volbrengen om de Katholieke Kerk en hun naasten te helpen .
Noveen tot het Heilig Hart van Jezus :
VIJFDE dag :
KLIKOnze-Lieve-Vrouw van Fatima, wees onze voorspraak.
Heilige Aartsengel Michaël, "
Alle heilige Engelen van God, "
Heilige Jozef, "
Heilige Rita, "
Heilige Pater Pio, "
Heilige Bernadette, "
Alle Heiligen van God, "
Heilige Aartsengel Michaël met uw vleugels bescherm ons .
Heilige Michaël , met uw licht verlicht ons, met uw zwaard verdedig ons, met uw vlam ontvlam ons.
UIT GEBEDENBOEK MET IMPRIMATUR :
ONBEVLEKT HART VAN MARIA :
God, Gij hebt het Hart van de heilige Maagd Maria tot een waardig verblijf gemaakt voor de Heilige Geest. Mogen ook wij, op haar voorspraak, een tempel worden van uw heerlijkheid. Door Christus onze Heer. Amen. (Missaal)
GEBED TOT ST.-MICHAËL :
Heilige Aartsengel Michaël , ik wijd me gans aan U toe. Ik stel me , mijzelf , mijn familie en alles wat mij toebehoort, onder uw machtige bescherming.
Wil gestadig de goddelijke liefde in mijn hart doen toenemen .
Gedenk, o Engel Gods, dat ik, van heden af, gans onder uw hoede sta. Bekom me een altijd vuriger liefde : tot God, mijn Vader, tot Jezus, mijn Verlosser, tot de H. Geest, mijn Heiligmaker en tot Maria, mijn hemelse Moeder, tot Jozef mijn beschermer.
Heer, luister en ontferm U over mij, mijn God, sta mij ter zijde met uw hulp. (Psalm 20,11).
Vader, in uw handen beveel ik mijn geest. (Lk. 23,46).
Heer, uw wil geschiede. (Mt. 6,10).