Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Gebed  (Read 201 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Marie
Gebedsleidster
Tent van Abraham

« on: 18 July, 2009,; 11:33 »

Hartelijk dank aan allen die bidden voor andere mensen en voor zichzelf en een gezegende dag toegewenst. Speciaal ook gebed gevraagd voor de gebedsintenties van deze maand van Paus Benedictus XVI en voor een goede gezondheid van de leden van Credimus en van hun dierbaren en voor behoud van werk.

Met vriendelijke groeten,

Onze-Lieve-Vrouw van Fatima bid voor ons.
Heilige Jozef, "
Heilige Pater Pio, "

Heilige Herlindis en Relindis, "
Heilige Scholastica, "
Zalige Jacintha Marto, belijdster, "

Zalige Francisco Marto, belijder, "
Zalige Anna-Katharina Emmerick, "
Heilige Birgitta van Zweden, kloosterlinge, "

Heilige Mattias, apostel, "
Zalige Edward Poppe, priester, "
Heilige Barnabas, apostel, "

Heilige Antonius van Padua, priester en kerkleraar, "
Heilige Jozefmaria Escriva, stichter van het Opus Dei, "
Heilige Maria Goretti, maagd en martelares, "

Heilige Aartsengel Gabriël, wees onze voorspraak.
Alle heilige Engelen van God, "
Alle Heiligen van God, "

Heilige Michaël met uw vleugels bescherm ons .
Heilige Michaël , met uw licht verlicht ons, met uw zwaard verdedig ons, met uw vlam ontvlam ons.

Uit : LITANIE VAN ALLE HEILIGEN :

Laat ons bidden :

God, wij aanbidden U, Gij zijt wonderbaar in al uw heiligen. Wij geloven dat zij reeds verzekerd zijn van hun onsterfelijkheid en vragen U dat wij hun zorg voor ons heil mogen ondervinden. Schenk ons uw genade om onze heiliging te kunnen voltooien door een groeiende liefde tot U. Door Christus, onze Heer. Amen.

Noveen om Gods Barmhartigheid : TWEEDE dag : KLIK

UIT GEBEDENBOEK MET IMPRIMATUR :

ONBEVLEKT HART VAN MARIA :

God, Gij hebt het Hart van de heilige Maagd Maria tot een waardig verblijf gemaakt voor de Heilige Geest. Mogen ook wij, op haar voorspraak, een tempel worden van uw heerlijkheid. Door Christus onze Heer. Amen. (Missaal)

GEBED TOT ST.-MICHAËL :

Heilige Aartsengel Michaël , ik wijd me gans aan U toe. Ik stel me , mijzelf , mijn familie en alles wat mij toebehoort, onder uw machtige bescherming.

Wil gestadig de goddelijke liefde in mijn hart doen toenemen .

Gedenk, o Engel Gods, dat ik, van heden af, gans onder uw hoede sta. Bekom me een altijd vuriger liefde : tot God, mijn Vader, tot Jezus, mijn Verlosser, tot de H. Geest, mijn Heiligmaker en tot Maria, mijn hemelse Moeder, tot Jozef mijn beschermer.

Heer, luister en ontferm U over mij, mijn God, sta mij ter zijde met uw hulp. (Psalm 20,11).
Vader, in uw handen beveel ik mijn geest. (Lk. 23,46).
Heer, uw wil geschiede. (Mt. 6,10).
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: