|
Salve Regina
|
 |
« on: 01 August, 2009,; 15:11 » |
|
Maria Tenhemelopneming
Op het Hoogfeest van Maria Tenhemelopneming, zaterdag 15 augustus, is er in de Sint Jozefkathedraal om 11.00 uur een pontificale Hoogmis met mgr. dr. G.J.N. de Korte. (Bron Website van de H.H. Martinus- en Jozefparochie Groningen) 
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #1 on: 01 August, 2009,; 16:02 » |
|
klinkt goed... ...maar ga waarschijnlijk naar de Agnes: Drieherenmis 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #2 on: 01 August, 2009,; 17:55 » |
|
Voor mij geen drieherenmis: ik bewaar mijn geld voor de Vevolali dag! Maar allen aanwezig in de kathedraal: ik trakteer op een glaasje sap!
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #3 on: 01 August, 2009,; 19:41 » |
|
Da's mijn op-een-na-laatste Mis die ik dien in de kathedraal, voor ik naar Utrecht ga.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #4 on: 01 August, 2009,; 20:46 » |
|
Ik loop grote kans voor de eerste keer lector te zijn bij ons in de kathedraal.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Guppie
|
 |
« Reply #5 on: 02 August, 2009,; 05:13 » |
|
klinkt goed... ...maar ga waarschijnlijk naar de Agnes: Drieherenmis  Hoezo 'waarschijnlijk...'? 
|
|
|
|
|
|
Laetetur cor quarentium Dominum
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #6 on: 02 August, 2009,; 09:02 » |
|
Hoezo 'waarschijnlijk...'?  Ach ja, je weet nooit wat er in de tussentijd gebeurt he 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #7 on: 03 August, 2009,; 13:12 » |
|
Lijkt me op zich erg fijn. Maar tis het laatste weekend van mn vakantie en dan kan het zijn dat ik nog erg veel dingen voor de klas moet regelen. Ben er onder voorbehoud bij dus 
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #8 on: 03 August, 2009,; 14:12 » |
|
ik ga naar de Jozef. Wat eitjes halen, drink in the pub en ik heb nog iets voor je, TT, uit Kevelaer. Een andere keer weer Agnes.
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Guppie
|
 |
« Reply #9 on: 13 August, 2009,; 15:29 » |
|
Ach ja, je weet nooit wat er in de tussentijd gebeurt he  Dan zeg je i.p.v. 'waarschijnlijk' toch gewoon 'DV' 
|
|
|
|
|
|
Laetetur cor quarentium Dominum
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #10 on: 13 August, 2009,; 16:04 » |
|
de klas slokt toch erg veel tijd op, denk niet dat het lukt sorry  6 september ben ikwaarschijnlijk weer in de 'draal!
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #11 on: 13 August, 2009,; 16:25 » |
|
Sorry, het lukt mij niet om a.s. zaterdag naar Groningen te gaan 
|
|