Pages: 1 [2]   Go Down
  Print  
Author Topic: Stommerds op t internet  (Read 2022 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Mama-L
Levende Tuin

« Reply #15 on: 12 August, 2009,; 23:10 »

Shocked *Valt van verbazing van d'r stoel.*

Mam! Grin Je bent terug!

jah ... niet dat ik niet eerder terug wilde komen, maar omdat ik stukken met pc en laptop heb gehad waardoor ik m'n favoriete pagina's moest missen.

Dankzij een of andere diaken-neef die af en toe z'n reacties op 't rorateforum geeft werd ik weer aan de naam van deze site herinnerd ...   Roll Eyes   THANKS NEEF Smiley

O ja; over dat geld. Misschien iets voor een aparte draad - dat laat ik geheel over aan de dictatrices -: is het een idee om iets van een vaste bijdrage af te spreken? (Ik zit ook maar wat te mijmeren...) In de afgelopen ontoegankelijke dagen heb ik toch wel gemerkt dat ik aan Credimus verknocht ben geraakt. Mijn collega's vonden me niet te genieten omdat ik niet even bij jullie kon 'buurten'. Maar serieus: ik heb er wel een bijdrage voor over om dit in stand te houden en zo hoeft PP het niet allemaal van haar karige rekening te betalen.

uh ... geld? blijkbaar heb ik een stuk discussie gemist?  Wie kan me bijpraten? of wie verwijst me naar de link waar ik het lezen kan?

Dank eerst de Heer Uw God, pluk dan de dag, wandelend met Christus Jezus
Vitalia
Ark van Hoop

Ik beroep me op mijn zwijgrecht.

« Reply #16 on: 13 August, 2009,; 06:25 »

jah ... niet dat ik niet eerder terug wilde komen, maar omdat ik stukken met pc en laptop heb gehad waardoor ik m'n favoriete pagina's moest missen.

Dankzij een of andere diaken-neef die af en toe z'n reacties op 't rorateforum geeft werd ik weer aan de naam van deze site herinnerd ...   Roll Eyes   THANKS NEEF Smiley

uh ... geld? blijkbaar heb ik een stuk discussie gemist?  Wie kan me bijpraten? of wie verwijst me naar de link waar ik het lezen kan?

Vanaf de post van Oogje in deze draad, gisteren om 2.11 en de reactie van o.a. VA hierop.

Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
Lathund
Ark van Hoop

« Reply #17 on: 13 August, 2009,; 07:39 »

Hoi, welkom terug! Smiley Gezellig dat je er weer bent.

No day without a night, no night without a day.
Paulus
Levende Tuin

« Reply #18 on: 10 May, 2011,; 19:23 »

Waarom zijn er toch van die irritante mensen die zich via een bizarre naam waar niets aan te behalen valt aanmelden bij Credimus.
Let wel dit is uiteraard niet gericht tegen de gewone goede getrouwe Rk lid van Credimus.
Ik kom echter steeds meer namen tegen die vreemd aandoen en waarvan je je afvraagt of deze wel te vertrouwen zijn.

Zoals E. H. Herroelen het eens zei tijdens een vastenconferentie : “Het Latijn, de mensen verstonden het niet, maar ze begrepen het. Nu, met de volkstaal, verstaan ze het, maar ze begrijpen het niet meer”.
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #19 on: 10 May, 2011,; 21:07 »

O dat zijn vast gewoon spambots Wink rapporteer ze maar.

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it.
--Pope John Paul II
Pages: 1 [2]   Go Up
  Print  

Jump to: