Pages: 1 2 [3]   Go Down
  Print  
Author Topic: Tijd om de KRO te bestormen!  (Read 1861 times)
0 Members and 3 Guests are viewing this topic.
Alina ofs
Tent van Abraham

Je Vous adore, mon Seigneur et mon Dieu!

« Reply #30 on: 25 September, 2009,; 09:57 »

Mag ik de - in mijn ogen- mooiste kerk van Nederland (die dezelfde naam draagt als een winkeltje in RK spul waar je gelukkig NIET kunt pinnen in dezelfde stad, schuin tegenover het postkantoor) aan het verlnaglijstje toevoegen?

Trouwens, ben van zins 9 oktober naar die geweldige kerk toe te gaan op doorreis. Even kaarsje bij Maria opsteken....

Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
Ingrid
Lerares stijldansen
Tent van Abraham

« Reply #31 on: 25 September, 2009,; 10:12 »

Alina, je spreekt in raadsels..Wink

Adoro te devote, latens Deitas...
...peto quod petivit latro paenitens.
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #32 on: 25 September, 2009,; 10:33 »

Matt, dat is waar, kapelaan Remery heeft een geweldige stem. Maar pastoor Smith preekt toch nog beter. Vind ik Tongue

De eerste keer dat ik in de Lodewijk kwam kreeg ik geheel de kriebels van onze geliefde wereldse koning daarboven... kwam ik ook wel overheen hoor Smiley

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it.
--Pope John Paul II
Matt
Troostende Fluit

« Reply #33 on: 25 September, 2009,; 10:34 »

Mag ik de - in mijn ogen- mooiste kerk van Nederland (die dezelfde naam draagt als een winkeltje in RK spul waar je gelukkig NIET kunt pinnen in dezelfde stad, schuin tegenover het postkantoor) aan het verlnaglijstje toevoegen?

Trouwens, ben van zins 9 oktober naar die geweldige kerk toe te gaan op doorreis. Even kaarsje bij Maria opsteken....

St. Jan in Den Bosch? Niks mis met pinnen trouwens

mooiste blijft natuur de OLV in Maastricht, maar die's n beetje donker voor een TV mis

"Wanneer iemand zou kunnen bewijzen dat Christus buiten de realiteit staat, of sterker nog: dat Hij de waarheid niet is - dan nog verkies ik Christus boven de waarheid."
Matt
Troostende Fluit

« Reply #34 on: 25 September, 2009,; 10:36 »

Matt, dat is waar, kapelaan Remery heeft een geweldige stem. Maar pastoor Smith preekt toch nog beter. Vind ik Tongue

De eerste keer dat ik in de Lodewijk kwam kreeg ik geheel de kriebels van onze geliefde wereldse koning daarboven... kwam ik ook wel overheen hoor Smiley

Tja, ik heb alleen de doordeweekse drie minuten preekjes van Smith gehoord, dat is dan niet representatief  Grin
Ik vindt zijn voordracht altijd zo droog, blijft bij mij niet zo hangen.  E

n de Lodewijk, tja, het is, los van die wereldijke koning helemaal niet mijn stijl, geef mij maar Romaans, Gotiek of Byzantijns (en vooral geen barok, grrr, baldakijntjes!!

"Wanneer iemand zou kunnen bewijzen dat Christus buiten de realiteit staat, of sterker nog: dat Hij de waarheid niet is - dan nog verkies ik Christus boven de waarheid."
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #35 on: 25 September, 2009,; 10:41 »

Hihihi Smiley

Geef mij maar de Krijtberg of de Willibrord Tongue (Daar is nog een stukje ongeschilderd! BEL DE INQUISITIE!)

--Pope John Paul II
Matt
Troostende Fluit

« Reply #36 on: 25 September, 2009,; 11:12 »

Hihihi Smiley

Geef mij maar de Krijtberg of de Willibrord Tongue (Daar is nog een stukje ongeschilderd! BEL DE INQUISITIE!)

Dan moet ik gelijk aan die mooie houten kerk in Habo (Zweden) denken. (Daar heb je protestantne (Lutheranen) die wel weten hoe het hoort!)

http://www.upplevsverige.se/Press/HaboKyrka1495.jpg

VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #37 on: 25 September, 2009,; 11:26 »

Een woord: wauw. *pakt een kwast en trekt naar de Oude Bavo*

--Pope John Paul II
Pages: 1 2 [3]   Go Up
  Print  

Jump to: