|
VeniteAdoremus
|
 |
« on: 02 September, 2009,; 13:18 » |
|
Wie gaat er mee?  Het gaat om het Pinksterweekend: 22-24 mei 2010 (maar de heenreis zal wel weer op 21 mei zijn, en de terugreis de 25ste). Er mogen geloof ik 60 mensen in een Chapître... 
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #1 on: 02 September, 2009,; 13:40 » |
|
Chapître...  wasda? 
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #2 on: 02 September, 2009,; 14:06 » |
|
De groep waarmee je loopt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #3 on: 02 September, 2009,; 17:47 » |
|
Ik ga mee!
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #4 on: 01 April, 2010,; 19:31 » |
|
Het wordt weer tijd  Als iemand de komende weken in de omgeving van Utrecht eens 25-30 kilometer wil huppelen (lopen mag ook) houd ik me aanbevolen! Verder kan ik u met vreugde meedelen dat m'n vader ook meegaat. Die is 63, dus het overgrote deel van de Credimussers heeft nu geen excuus meer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #5 on: 02 April, 2010,; 09:38 » |
|
Eh.... werk en geen verlof kunnen krijgen vanwege het feit dat andere collega's al op vakantie zijn; is dát een geldig excuus? 
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #6 on: 02 April, 2010,; 13:30 » |
|
Oh, dus je gaat volgend jaar mee? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #7 on: 02 April, 2010,; 19:15 » |
|
Wat denk je zelf? Echt niet!
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #8 on: 03 April, 2010,; 11:47 » |
|
Tuurlijk wel, je kunt ook GEESTELIJK meedoen! Heel graag zelfs! Jongens, waarschuw de gendarmes: Mademoiselle Haricots vient!
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #9 on: 04 April, 2010,; 19:26 » |
|
Alle hulpdiensten zijn al gewaarschuwd, mme Haricots!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #10 on: 15 April, 2010,; 09:00 » |
|
De inschrijving is reeds lang geopend! Doet allen mee!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #11 on: 22 April, 2010,; 12:17 » |
|
Is er al zicht op wie zich tot nu toe hebben opgegeven?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #12 on: 20 May, 2010,; 09:22 » |
|
Nog één nachtje slapen...Chartres sonne...Chartres m'appèlle...Gloire honeur au Christ-Roi!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #13 on: 24 May, 2010,; 20:37 » |
|
O ja, voor er verwarring optreedt: dat ik niet meeben dit jaar is niet afhankelijk van de gaafheid van Chartres. Want die is groot. Alleen ben ik stuk en dan gaat het niet zo makkelijk  (en ik ga weer zeuren dat iedereen volgend jaar mee moet  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #14 on: 26 May, 2010,; 10:14 » |
|
Ik ben terug in Hoogeveen. Echter niet heelhuids. Zaterdagmiddag ben ik op een smal en hobbelig bospaadje uitgegleden en hard gevallen. Resultaat: gebroken linker schouder. Op de EHBO-post in het ziekenhuis van Rambouillet zijn we hele aardige mensen tegengekomen. Zij hebben mij verder opgevangen en verzorgd en maandagmiddag bij de Kathedraal van Chartres afgezet.
Verder gaat alles goed, zolang ik de schouder/arm niet stoot, doet hij geen zeer. Ik kan met een hand alleen niet zo snel en zo goed tikken....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|