Pages: 1 [2]   Go Down
  Print  
Author Topic: KJD zondag 8 november 2009  (Read 1541 times)
0 Members and 3 Guests are viewing this topic.
David
Co-redemptrix
BC2010

« Reply #15 on: 06 November, 2009,; 23:32 »

Ik zal er zijn  Cheesy

Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
Vitalia
Ark van Hoop

Ik beroep me op mijn zwijgrecht.

« Reply #16 on: 07 November, 2009,; 06:05 »

Ik helaas niet om jullie inmiddels bekende redenen.

Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #17 on: 08 November, 2009,; 19:35 »

En weer terug! En was WEER leuk Cheesy

Interview met KRO ging best goed volgens mij, maar heb de beelden nog niet teruggezien. Daarna leuke opening met een supergoede band. Sfeer zat er goed in. Verder de vaste onderdelen, kletsen op de infomarkt, veel bekenden tegenkomen, zeer goede workshop gehad over de komende WJD en de mis was echt goed!

Nu bijkomen en boer zoekt vrouw kijken zo Cheesy

What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
Matt
Troostende Fluit

« Reply #18 on: 09 November, 2009,; 09:25 »

Interview met KRO ging best goed volgens mij, maar heb de beelden nog niet teruggezien. Daarna leuke opening met een supergoede band. Sfeer zat er goed in. Verder de vaste onderdelen, kletsen op de infomarkt, veel bekenden tegenkomen, zeer goede workshop gehad over de komende WJD en de mis was echt goed!

Ik was er een jaartje niet bij. Wel benieuwd: wie/wat verzorgde dit jaar de muzikale aankleiding van de mis?

"Wanneer iemand zou kunnen bewijzen dat Christus buiten de realiteit staat, of sterker nog: dat Hij de waarheid niet is - dan nog verkies ik Christus boven de waarheid."
Marq
Credimaster

« Reply #19 on: 09 November, 2009,; 10:19 »

Ik weet niet wie er persoonlijk verantwoordelijk was, maar het koor was een gelegenheidskoor dat het opvallend netjes deed.

Heb echt genoten gisteren. Ik vind het altijd jammer dat de dag weer voorbij is. Ik heb vooral met veel mensen gesproken, en ik ben vooral blij dat ik met mensen van het Ariėnskonvikt, de TIltenberg, de FT and met Bisschop de Korte heb kunnen spreken.

Verder nog een leuk gesprek gehad met een meneer van Rolduc gehad. Ik vertelde hem dat ik bezig was met mijn priesterroeping en daarop zei hij dat ik maar een dvd van Rolduc mee moest nemen. Maar ik was niet van plan om priester in Limburg te worden. Dat gaf niks, we aanbidden toch dezelfde God en de liturgie is ook niet anders  Grin En als ik het niet leuk vind mag ik de dvd volgend jaar gewoon weer teruggeven  Tongue Doe ik lekker niet, denk ik Wink

En de band was echt goed!

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
Salve Regina
Ark van Hoop

Niet meer actief op dit forum

« Reply #20 on: 10 November, 2009,; 17:17 »

Dat interview was life, TT? Ik vond het prima gaan, zeg!
Had je het van te voren kunnen oefenen of werd je "zomaar" voor de leeuwen gegooid?

Niet meer actief op het forum.
Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #21 on: 10 November, 2009,; 18:29 »

Het was live maar we hadden die ochtend wel het een en ander voorbereid Smiley

What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
Ingrid
Lerares stijldansen
Tent van Abraham

« Reply #22 on: 22 November, 2009,; 20:36 »

Zo, lekker laat antwoord, maar beter laat dan nooit. Middagje internet, dus tja.

Interview van TT later teruggezien, was best leuk om te zien. Lijkt me best eng om op tv te komen, ook al heb je het enigszins voor kunnen bereiden.

Vond het zelf best een fijne dag. Mooiste moment toch de Aanbidding in de grote zaal zo tussen de middag. Paar leuke ontmoetingen gehad. Ja, was een mooie dag. Mis was ook goed trouwens, al had ik het idee dat de plekverdeling bij de Communie nog steeds niet soepel ging, al was het beter dan vorig jaar.

Adoro te devote, latens Deitas...
...peto quod petivit latro paenitens.
Pages: 1 [2]   Go Up
  Print  

Jump to: