Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Ter kennisgeving en gebed: overlijden vader Vitalia  (Read 322 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Acolyth
Koor in het Koninkrijk
*

« on: 29 October, 2009,; 16:47 »

Beste leden van Credimus,

Op verzoek van Vitalia, laat ik jullie hierbij weten dat, na een ziektebed toch nog onverwacht vanmorgen rond zes uur de vader van Vitalia is overleden.

De vader van Vitalia was al enige tijd ziek. Zoals jullie weten zat Vitalia in Rome i.v.m. de jubileumreis van het Bisdom van 's-Hertogenbosch. Gisterenavond is zij door haar broer gebeld dat de tot dan toe redelijk stabiele situatie van haar vader ernstig verslechterde. Zo ernstig verslechterde zelfs dat Vitalia besloot om vervroegd terug te keren naar Nederland. Helaas is haar vader vanmorgen om 06:00 uur overleden.

Namens Vitalia wil ik jullie vragen om gebed. Allereerst natuurlijk voor de zielenrust van haar vader en om kracht en zegen voor de moeder van Vitalia alsmede haar broer, schoonzusje en zichzelf.

Mocht er wat te melden zijn, dan zal dat door mij geschieden in deze draad óf door haar zelf. Zoals jullie zullen begrijpen is zij de komende tijd niet bereikbaar.

Heiligen Gods, komt hem tegemoet!
Engelen Gods, komt hem tegemoet!
Komt hem tegemoet en breng hem tot vóór het aanschijn van de Allerhoogste.

Heer schenk hem de eeuwige rust! En het eeuwige Licht verlichte hem. Dat hij mag rusten in vrede! Amen!

Gods' liefde geeft een bijzonder gevoel van geluk, waar de mens niet buiten kan.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: