|
Vitalia
|
 |
« Reply #30 on: 13 April, 2010,; 09:00 » |
|
Zou leuk zijn, Viet  scheelt voor jou dat 't dichtbij is. Je kunt zelfs gewoon een keer een avondje langskomen om te socializen. Oh, en ik weet ook nog waar je toen mee bezig was  VA, evenals als die anderen: ik zou het echt fijn vinden om jullie daar weer te zien. Bootcamp is gaaf, Credimusmeets zijn gaaf, dus de combinatie is geweldig. Het valt me allemaal niet tegen... Dit jaar vernieuw ik ze voor drie jaar (vooralsnog). Maar ik zie me nog niet op m'n fietske van Rosmalen naar Geffen fietsen en in het donker weer terug. Zo goed zijn de wegen en mijn conditie nou ook weer niet en de busverbindingen naar Rosmalen evenmin. (Of ik moet van de bushalte naar mijn huis nog ruim een ½uur wandelen.)
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #31 on: 13 April, 2010,; 14:39 » |
|
En als iemand je met de auto terug kan brengen? Want ik gok dat zoiets te regelen is... Alina: SUPER 
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #32 on: 13 April, 2010,; 16:00 » |
|
Dát zou de kansen op een 'meet and greet mit (géén tikfout) Vieeet' een stuk vergroten.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #33 on: 13 April, 2010,; 19:47 » |
|
Ik zal heel verbaasd als het niet zou lukken om Viet met de auto thuis te brengen. Je hebt alleen wel de kans dat er een priester achter het stuur zit... 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #34 on: 13 April, 2010,; 20:21 » |
|
Je hebt alleen wel de kans dat er een priester achter het stuur zit...  Prima voor je gebedsleven 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #35 on: 13 April, 2010,; 21:09 » |
|
Hij zal z'n beroep goed kunnen gebruiken.  (Maar laat hij niet mijn biechtvader zijn.... Oef nee; die zal niet zo gek zijn.) Moet ik ene P. K. uit 's-H. ook nog "gek(ker)" maken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #36 on: 14 April, 2010,; 06:57 » |
|
(...) Je hebt alleen wel de kans dat er een priester achter het stuur zit...  Heeft hij een rijbewijs? (En dan bedoel ik voor de auto en niet voor z'n driewielerfiets. Hoewel? Autorijden gaat beter zonder rijbewijs dan zonder auto.  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #37 on: 14 April, 2010,; 09:39 » |
|
Viet: op welke manier zou je P. gekker willen maken? Gek maken opdat hij ook meekomt? Hij zal er nl. al zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #38 on: 14 April, 2010,; 09:43 » |
|
Ik ben er niet bij. De eerste helft van Bootcamp zit ik op Tenerife (  ) en daarna door naar het Celebrate festival (wat een overgang he haha  ) Ik wens de organisatie veel succes met de voorbereidingen 
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #39 on: 14 April, 2010,; 09:45 » |
|
Bootcamp-organisatie: jullie moeten Bootcamp echt eens zo plannen dat TT geen excuus heeft om er niet bij te zijn 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #40 on: 14 April, 2010,; 10:40 » |
|
Lathund, ik probeer Patje zo gek te krijgen dat ik bij hem achterop de fiets mee mag rijden. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #41 on: 14 April, 2010,; 13:55 » |
|
Hij fietsen? Maar daar wordt hij moe van. Is dat wel iets voor hem?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #42 on: 14 April, 2010,; 15:24 » |
|
 Je weet toch dat hij de sportcommissie v.h. sem vormt? Kan ik naar eer en geweten tegen de rector zeggen dat Patje aan sport doet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #43 on: 14 April, 2010,; 17:15 » |
|
Bootcamp-organisatie: jullie moeten Bootcamp echt eens zo plannen dat TT geen excuus heeft om er niet bij te zijn  Ja, das lastig. Vorig jaar hadden we rekening gehouden met de lerarenvakantie, kwam ze alsnog niet  Maar TT, ooit ... 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #44 on: 14 April, 2010,; 18:11 » |
|
Jaaaaaaa TT, als zelfs ík kom, kun jij eigenlijk niet meer ontbreken, toch? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|