|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #45 on: 14 April, 2010,; 19:15 » |
|
Ik kan mezelf helaas niet kloonen en een heel veel succes om mij vanaf mn strandstoel vanaf de Canarische Eilanden te krijgen 
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #46 on: 14 April, 2010,; 19:21 » |
|
Ik kan mezelf helaas niet kloonen en een heel veel succes om mij vanaf mn strandstoel vanaf de Canarische Eilanden te krijgen  Dat is bij voorbaat al een onmogelijke opgave, en dus gaan we het ook niet proberen 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #47 on: 14 April, 2010,; 19:51 » |
|
Hoezo, wie studeerd hier nou geneeskunde? Tijd om je kloonkunsten wat bij te spijkeren, Ingrid  En anders: Volgend jaar Bootcamp of Tenerife... 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #48 on: 14 April, 2010,; 20:01 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #49 on: 14 April, 2010,; 20:14 » |
|
En dan vinden ze mij een taalpurist(e)! 
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #50 on: 14 April, 2010,; 20:16 » |
|
En dan vinden ze mij een taalpurist(e)!  Ach...ben bij vlagen een taalnazi..maar maak zelf ook vaak genoeg vauten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #51 on: 14 April, 2010,; 20:17 » |
|
Oeps; iets te snel met "verzenden". Is Nederlands, taal en schrijven een vak op de priesteropleiding? Zo niet; dan wordt het hoog tijd!  O, maar Inchrit, dad fald bezd mee hoor!
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #52 on: 15 April, 2010,; 00:03 » |
|
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #53 on: 15 April, 2010,; 08:02 » |
|
Ja, zonder spellingchecker red ik het niet met mn d's, t's en dt's. Ik ben er gruwelijk slecht in. Lathund durft niet eens meer iets te zeggen, zie ik 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #54 on: 15 April, 2010,; 08:33 » |
|
Ik denk niet dat het een kwestie is van niets durven zeggen, maar meer van "met stomheid geslagen" zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #55 on: 15 April, 2010,; 08:56 » |
|
Ik ben benieuwd naar het programma....
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #56 on: 15 April, 2010,; 09:42 » |
|
De dagindeling zal grotendeels hetzelfde zijn als vorig jaar, dus meestal 2 lezingen per dag (met een rustdag tussendoor), viermaal getijdengebed en eenmaal Mis per dag, warm eten in de middag en avonden die grotendeels vrij zijn. Sprekers zijn we nog mee bezig.
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #57 on: 15 April, 2010,; 09:48 » |
|
En slapen we weer in een tentje? (Nee toch, heb er geen en alleen voor mijn Grote Liefde wil ik mijn weerzin overwinnen) En krijgen we bezoek uit Amsterdam (I hope so)?
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #58 on: 18 April, 2010,; 09:33 » |
|
We wachten de sprekers maar af. (Veel anders zit er ook niet op hè?  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #59 on: 25 April, 2010,; 21:58 » |
|
En anders: Volgend jaar Bootcamp of Tenerife...  Bedoel je volgend jaar bootcamp OP Tenerife? Ik ben voor.
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|