|
Marq
|
 |
« Reply #120 on: 14 July, 2010,; 17:47 » |
|
Dat is irritant, zeg  Ik weet in elk geval van niemand, en als ik de organisatie van Bootcamp moet bereiken, heb ik gelukkig zo m'n manieren 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #121 on: 15 July, 2010,; 08:41 » |
|
Dat is irritant, zeg  Ja..alsof we nog niet genoeg tegenslagen hebben gehad. Naja, deze hadden we nog niet, kunnen we ook weer in het rijtje toevoegen.. Vind dat we al een applaus verdienen dat we niet allang echt opgegeven hebben :S We gaan er in ieder geval een goede week van maken, ook al is de groep klein. En daarna vol goede moed voor het jaar daarna 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #122 on: 15 July, 2010,; 10:34 » |
|
Ja, jullie zijn best helden, hoor Kwaliteit gaat nog altijd boven kwantiteit, en zolang de organisatie en de deelnemers de moed niet opgeven wordt dit gewoon een prima bootcamp!
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #123 on: 15 July, 2010,; 17:35 » |
|
Het wordt nu helemaal goed nu er in ons bisdom twee hulpbisschoppen zijn benoemd, die over het algemeen gezien ook goed liggen in het bisdom onder de priesters. Ik ken ze zelf niet, maar dicht bij het bisdom, zal daar vást verandering in komen.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #124 on: 15 July, 2010,; 17:37 » |
|
... alleen balen dat ik in retraite ben als zij hun bisschopswijding ontvangen. 
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #125 on: 15 July, 2010,; 18:22 » |
|
Vervelend gepland dan (die bisschopswijding, niet jouw retraite, natuurlijk  ). Misschien moeten we het maar even vieren dit weekeinde. Volgens mij was Kapelaan van Dijk priester in dezelfde parochies as bijna-Bisschop Mutsaerts.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #126 on: 15 July, 2010,; 19:35 » |
|
'k Weet het nog niet zeker.........maar mocht ik het in m'n hoofd halen om een dagje (evt. inclusief overnachting) te komen buurten, is dat dan mogelijk? En waar vind ik het definitieve programma? Tijden enzo....? Met name van de vieringen? Alvast bedankt voor het reageren.
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #127 on: 15 July, 2010,; 19:55 » |
|
Kapelaan Van Dijk is inderdaad - als mijn bron tenminste juist is - kapelaan geweest "onder" mgr. Mutsaerts (overigens familie van de eerdere bisschop Mutsaerts (voorganger van de illustere bisschop Bekkers).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #128 on: 15 July, 2010,; 20:11 » |
|
Een bisschoppelijke familie dus 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #129 on: 15 July, 2010,; 20:18 » |
|
@SR Leuk! ik zal het programma even hieronder zetten in de bijlage. Vaste tijden: lezingen om 10 en 1430 (behalve op woensdag), om 12 u de Mis. Je kunt me altijd bellen op het nummer dat we recent op de site gezet hebben. Als je blijft slapen vrees ik dat je wel even slaapspullen mee zult moeten nemen, maar daar komen we vast wel uit. Voor de rest ben je uiteraard van harte welkom. @Viet: ja, dat klopt, onder Mutsaerts, of zoiets 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #130 on: 15 July, 2010,; 20:33 » |
|
Met slaapspullen bedoel je een luchtmatrasje en een slaapzak? Is geen enkel probleem, omdat ik die spullen zelf heb en zo mee kan nemen. Ik kijk de komende dagen even naar het Bootcamp-programma en bezie of het binnen m'n andere (huiswerk)opdrachten kan passen. Het telefoonnummer ga ik sowieso even opzoeken.
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #131 on: 16 July, 2010,; 06:57 » |
|
Ik trek me terug. Dit weer eist z'n tol. En het is nog lang niet op, het wordt in het oosten zo'n 28 graden..... Jammer, maar als ik nu niet wat schrap in mijn agenda, kun je mij tegen de tijd dat de temperaturen weer rond de 18 graden zitten, wegdragen 
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #132 on: 16 July, 2010,; 09:33 » |
|
 Jammer Alina. Het wordt komende week niet meer zo heet als de afgelopen week, zeggen ze, dus...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #133 on: 16 July, 2010,; 09:38 » |
|
Nou, nog altijd zo'n 25-28 graden in het oosten....maar toch, het is beter even bij te tanken. Mercèdès is al op de hoogte...
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #134 on: 16 July, 2010,; 09:39 » |
|
Klopt, en ik vind persoonlijk gezondheid belangrijker dan aanwezig zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|