|
Alina ofs
|
 |
« on: 01 December, 2009,; 15:51 » |
|
Dames, heren, en andere Credimussertjes,
Op 19 december verjaar ik. Die zaterdag zelf ben ik op retraite met de OFS in Thuine. Toch wil ik ook samen met jullie iets gezelligs doen. Waar en hoe laat hangt van jullie af. Plaats is in ieder geval Groningen. Datum: Kerstavond (24 december dus) en ik wil eindigen met de NachtMis in de Kathedraal.
Wie heeft er verder ideeėn en wie wil komen?
Oh, en voor jullie met stapels douche-gel, kaarsen en andere cadeau's komen: ik heb eigenlijk alles al. Daarom: als je het missen kunt, geef dan liever wat aan een goed doel. Serious Request dat dit jaar in Stad staad, bijvoorbeeld. Dit geldt ook voor alle credimusjes die niet in Stad kunnen zijn.
Denk aan mij, wees gezellig en ga Christus eren, die voor ons arm geboren is! En dan heb ik een TOPverjaardag!
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #1 on: 01 December, 2009,; 16:37 » |
|
Alvast van harte, Alina, en heel veel plezier in Thuine en veel devotie, warmte en gezelligheid met Kerstmis. 
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #2 on: 01 December, 2009,; 16:51 » |
|
Ik ben op Kerstavond ongetwijfeld in de kathedraal, dus ik zal m'n gezicht laten zien.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #3 on: 01 December, 2009,; 22:21 » |
|
Heb je eraan gedacht dat heel veel zaken vroeg dicht gaan op Kerstavond?
Bij ons is er na 19.00 uur geen kroeg meer open op 24 december. Ik weet natuurlijk niet hoe dat is in Groningen, maar het wellicht wel iets om rekening mee te houden.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #4 on: 02 December, 2009,; 21:44 » |
|
Ik ben dan in Sneek vermoed ik, maar ik hoop dat de avond desalniettemin gezellig wordt.
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #5 on: 02 December, 2009,; 21:47 » |
|
Ik ben op Kerstavond ongetwijfeld in de kathedraal, dus ik zal m'n gezicht laten zien.
Alleen je gezicht of ook de rest? 
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #6 on: 02 December, 2009,; 22:07 » |
|
Zoals het er naar uit ziet zal ik de kerstdagen weer doorbrengen bij m'n ouders in Sneek, dus geen Groningen voor mij de 24e.
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #7 on: 03 December, 2009,; 16:02 » |
|
Mooi streven dat je alles aan het goede doel schenkt Alina Ikzelf ben kerstavond bij mn ouders, dus Groningen wordt hem helaas niet 
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #8 on: 03 December, 2009,; 16:53 » |
|
Voor de niet-stadjers houd ik zondagmiddag na de H. Mis alvast een voorschotje.
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|