Pages: 1 2 [3]   Go Down
  Print  
Author Topic: Live TV Mis Leeuwarden + jongerenprogramma  (Read 2372 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Vitalia
Ark van Hoop

Ik beroep me op mijn zwijgrecht.

« Reply #30 on: 16 February, 2010,; 19:47 »

Nee hoor! Al heb ik her en der wel gezien dat de informatie nogal eens gewijzigd is. Zijn wij van het bisdom 's-Hertogenbosch de laatste van de zeven of is er nog eentje?

Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #31 on: 16 February, 2010,; 21:05 »

Volgende Mis in Leeuwarden is 28 maart Smiley En dat is Palmzondag, daar kan ik zelf helaas niet bij zijn ivm de bekende jongerendagen in de bisdommen.

What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
Marq
Credimaster

« Reply #32 on: 17 February, 2010,; 11:32 »

Nee hoor! Al heb ik her en der wel gezien dat de informatie nogal eens gewijzigd is. Zijn wij van het bisdom 's-Hertogenbosch de laatste van de zeven of is er nog eentje?

Ik denk dat jullie om één of andere reden niet mee hebben gedaan aan de eerste reeks. De eerstvolgende twee Missen komen weer uit de bisdommen Rotterdam en Breda, die al een keer aan de beurt zijn geweest. Daarna is 's-Hertogenbosch dus aan de beurt.

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
Vitalia
Ark van Hoop

« Reply #33 on: 17 February, 2010,; 14:44 »

Ik ga eens 'informeren' (lees informatie lospeuteren) bij de plebaan. Ik weet wel dat de aanvangstijden van de Missen hierdoor zijn aangepast.

Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
Salve Regina
Ark van Hoop

Niet meer actief op dit forum

« Reply #34 on: 28 March, 2010,; 11:29 »

Volgende Mis in Leeuwarden is 28 maart Smiley En dat is Palmzondag, daar kan ik zelf helaas niet bij zijn ivm de bekende jongerendagen in de bisdommen.

Ik heb de laatste vijf minuten van deze Mis uit Leeuwarden vanmorgen op t.v. gezien. Was vanmorgen zelf eerst naar een Eucharistieviering in een naburige parochie gegaan. Gekregen palmtakje hangt inmiddels al achter mijn assisikruis  Cheesy

Niet meer actief op het forum.
Vitalia
Ark van Hoop

« Reply #35 on: 28 March, 2010,; 14:34 »

Ik zaleenes héél voorzichtig bij onze plebaan informeren of en zo ja wanneer er weer een uitzending komt vanuit de St. Jansbasiliek.

Vitalia
Ark van Hoop

« Reply #36 on: 30 March, 2010,; 06:29 »

Heb gisteravond bij het hulpkosteren héél voorzichtig geïnformeerd bij de koster: wij zijn oop 25 april weer aan de beurt.

(Hoi hoi hoi, maar niet heus. Gelukkig weet ik mijn plek gereserveerd. "Als de burgemeester komt, heb ik voor hem ook een gereserveerde plek: in de biechtstoel!" Grin Die komt alleen maar in de kerk als er (foto)camera's zijn.
Ik zie het - ja heel slecht van me - al helemaal voor me: "Komt u maar mee, meneer Rombouts. We hebben een zeer speciale plek voor u gereserveerd." En dan dat gezicht van hem zien als hij ziet dat hij kan plaats nemen in de biechtstoel.  Evil)

Matt
Troostende Fluit

« Reply #37 on: 30 March, 2010,; 09:09 »

Wij werken in de kerk nooit met gereserveerde plekken. komt alleen maar gedoe van

"Wanneer iemand zou kunnen bewijzen dat Christus buiten de realiteit staat, of sterker nog: dat Hij de waarheid niet is - dan nog verkies ik Christus boven de waarheid."
Vitalia
Ark van Hoop

« Reply #38 on: 30 March, 2010,; 11:29 »

Bij ons niet (gelukkig). Bij ons geven plaatsen alleen heibel (of eigenlijk de mensen die er willen (gaan) zitten) in de meimaand; dan hebben we op zondagochtenden VIER Missen: 07.00 uur, 8.30 uur, 10.00 uur en 11.45 uur.

Pages: 1 2 [3]   Go Up
  Print  

Jump to: