Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Internationale Jongereretraite naar het Heilig Land  (Read 882 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
jan-willem
Koor in het Koninkrijk
*

« on: 24 January, 2010,; 12:45 »

Al plannen voor de zomer?
               Ga mee naar Israel, het Heilig Land en beleef jou beste zomer ooit!

Retreat in Galilee
An enriching experience, an adventure in faith

Beste credimus-mensen,

Hierbij nodigen we jou van harte uit voor de internationale jongerenretraite in Israel van 18 juli t/m 1 augustus 2010. Een mooie en uitdagende reis naar bijzondere plaatsen waar je tot nu toe alleen nog maar van hebt gehoord of over hebt gelezen. Daarnaast zul je jongeren ontmoeten uit onder andere Ierland, Duitsland en zelfs Australië!

Deze Engelstalige reis is een unieke kans om Israel, het Heilig Land, te ontdekken in al zijn facetten, maar vooral om Jezus te ontmoeten op de plaats waar Hij eens leefde. Het land, de heilige plaatsen, het landschap, de mensen, de reis, het programma en het gebed zullen deze reis tot een ervaring maken die je nooit zal vergeten.

Kijk op www.emmanueljongeren.nl/galilee voor informatie en foto’s van eerdere reizen.

Meer informatie, een presentatie en eerdere ervaringen zien en horen?
Kom naar de informatieavond op zaterdag 6 februari in Leiden!

Durf de uitdaging aan en loop in de voetstappen van Jezus zelf!

Groetjes,

Jan-Willem

Ps. Het komende voorjaar organiseren we een cursus voor jong getrouwde stellen. Meer informatie is te vinden op www.emmanueljongeren.nl

contactpersoon: Jan-Willem Beenakker
www.emmanueljongeren.nl/galilee
galilee@emmanueljongeren.nl
Lathund
Ark van Hoop

« Reply #1 on: 24 January, 2010,; 12:50 »

En de prijs? Undecided

Zou graag willen, maar denk niet dat ik het me kan veroorloven.

No day without a night, no night without a day.
Vitalia
Ark van Hoop

Ik beroep me op mijn zwijgrecht.

« Reply #2 on: 24 January, 2010,; 13:19 »

Het lijkt mij ook heel interessant om mee te gaan, maar hoewel ik een betaalde baan heb, vrees ik ook dat de reis mijn budget te boven gaat.

Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #3 on: 24 January, 2010,; 13:23 »

(Niet als een sneue vraag bedoeld overigen) Maar in hoeverre gaat de Emmanuel spiritualiteit een stempel op de inhoud geven?

What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
Vitalia
Ark van Hoop

« Reply #4 on: 24 January, 2010,; 13:33 »

Ik heb even de prijs opgezocht: € 975,-- minimaal. Daarmee vervalt de kans al voor mij. Heb vorig jaar een - voor mij - dure reis gemaakt, waardoor ik weer moet sparen voor een volgende (dure) reis.

Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
Marq
Credimaster

« Reply #5 on: 24 January, 2010,; 14:14 »

Ik wil heel graag nog een keer naar het Heilige Land (ik was dit jaar bijna gegaan), maar ik vermoed dat dat nog wel even op zich laat wachten.

Maar dit klinkt als een mooi initiatief, dat wel.

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
Ingrid
Lerares stijldansen
Tent van Abraham

« Reply #6 on: 24 January, 2010,; 16:22 »

klinkt interessant..maar 1. te duur en 2. volgens mij is heb ik in een van die weken van de reis al iets staan..

Adoro te devote, latens Deitas...
...peto quod petivit latro paenitens.
Salve Regina
Ark van Hoop

Niet meer actief op dit forum

« Reply #7 on: 24 January, 2010,; 19:20 »

Ik heb even de prijs opgezocht: € 975,-- minimaal. Daarmee vervalt de kans al voor mij. Heb vorig jaar een - voor mij - dure reis gemaakt, waardoor ik weer moet sparen voor een volgende (dure) reis.

Geldt ook voor mij.  angel
Ik ben vorig jaar in mei veertien dagen in Israël geweest.
Het was een geweldige ervaring, dat moet ik echt zeggen,
ook al was het een dure reis. Hij was wel goed verzorgd
en het was heerlijk om te wandelen, verblijven en bidden
op de plekken waar Jezus geleefd en geleden heeft en
vooral waar Hij verrezen is  Cool angel
Deze week ga ik op bezoek bij mensen, verre familie,
die er enkele jaren eerder geweest zijn tijdens de kersttijd.
Ik ga wat foto's meenemen om hen te laten zien  Cheesy

Niet meer actief op het forum.
Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #8 on: 24 January, 2010,; 21:15 »

Oh ja ik heb niet goed naar de datum gekeken. Ben dan zelf al op vakantie Smiley Ga stiekem voor het eerst in 5 jaar eens niet met iets van de kerk op zomerreis  angel

Marq
Credimaster

« Reply #9 on: 25 January, 2010,; 09:43 »

Nee! TT valt van haar geloof! Tongue Wink

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
Vitalia
Ark van Hoop

« Reply #10 on: 25 January, 2010,; 12:33 »

Nee, nee, zonder af te willen dwalen, TT neemt even afstand om er volgend jaar weer volop tegenaan te gaan.

Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #11 on: 25 January, 2010,; 20:37 »

Nee, nee, zonder af te willen dwalen, TT neemt even afstand om er volgend jaar weer volop tegenaan te gaan.

Dat was nou precies mijn idee Smiley Ook al zal deze reis voor de mensen die gaan ongetwijfeld erg gaaf worden!

jan-willem
Koor in het Koninkrijk
*

« Reply #12 on: 26 January, 2010,; 22:04 »

(Niet als een sneue vraag bedoeld overigen) Maar in hoeverre gaat de Emmanuel spiritualiteit een stempel op de inhoud geven?
Tja, ik zat al op de vraag te wachten  Grin Er zal natuurlijk een "Emmanuel-sausje" over de reis zitten in de zin dat er dagelijks een lofprijzing, tijd van aanbidding, H. Mis etc zal zijn. Verder zullen ook alle levensstaten vertegenwoordigd zijn en zal het programma 's ochtends ook geregeld in stilte zijn (bv wandelend een stuk bijbel overwegen waar je dan die middag uit zal komen).
Paulus
Levende Tuin

« Reply #13 on: 08 May, 2011,; 17:52 »

Vanuit Rejoice reizen is het bij voldoende deelname mogelijk om volgend jaar met Rejoice reizen naar het Heilig Land, Israël te reizen. Ik zal jullie in een nieuw topic op de hoogte houden zodra er meer bekend is over deze bedevaart.
Ik kan jullie in ieder geval de website en de bedevaart(en) van Rejoice reizen van harte aanbevelen.

www.rejoicereizen.nl

Zoals E. H. Herroelen het eens zei tijdens een vastenconferentie : “Het Latijn, de mensen verstonden het niet, maar ze begrepen het. Nu, met de volkstaal, verstaan ze het, maar ze begrijpen het niet meer”.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: