|
Ingrid
|
 |
« Reply #30 on: 17 April, 2010,; 21:52 » |
|
Lijkt mij een goed plan. Als iemand mij voor de nacht onderdak kan bieden, dan ben ik ook van de partij  Volgens mij ken je de logeerkamer hier 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #31 on: 19 April, 2010,; 17:55 » |
|
Hebben we ons ook al allemaal al opgeven? Of ben ik de enige domkop hier?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #32 on: 19 April, 2010,; 18:03 » |
|
Heb me nog nergens officieel opgegeven, maar ik kom wel.
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #33 on: 19 April, 2010,; 18:49 » |
|
Opgave: 1. Totus Tuus 2. Marq 3. Alina 4. David 5. Lathund 6. Ingrid (?)
Zijn er nog meer bekenden die komen maar die misschien deze post niet zien?
Marq, volgens mij is onze "Sound of Music ster" R. er ook bij. Jij ziet hem denk ik het snelst persoonlijk? Wil jij eens vragen of het hem ook leuk lijkt?
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #34 on: 19 April, 2010,; 19:04 » |
|
Jaja, ik ben zeker bij de bedevaart zoals het nu lijkt - had het ook over die aanmelding (twee e-mailadressen die je kunt gebruiken, zie flyer) Het eten twijfel ik nog steeds over, aangezien ik me schuldig ga voelen als een ander deels voor me betaalt..  :$
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #35 on: 19 April, 2010,; 20:31 » |
|
Kan ik me volledig voorstellen, Ingrid.
Geven is altijd gemakkelijker dan ontvangen, maar ik denk ook als TT en Alina het zich niet konden veroorloven, ze dat ook wel hadden aangegeven en iets anders voorgesteld.
Misschien is nickpicken, eh.... picknicken, (of een american party, waarbij iedereen iets - eet-/drinkbaars meeneemt) iets?
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #36 on: 20 April, 2010,; 06:49 » |
|
Eh...waar kan ik mij officieel opgeven?
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #37 on: 20 April, 2010,; 09:01 » |
|
Opgeven kan bij Johanna Weersing ( jweersing@gmail.com, 050-5427158) en Anneke Kamphuis ( a.neyens@filternet.nl, 0595-431268). Kan eventueel ook via mij. Ik zie Johanna bijna dagelijks, dus ik geef het met alle liefde aan haar door. TT: Ik zal het R. vragen.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #38 on: 20 April, 2010,; 10:35 » |
|
@ Marq: als je dat zou willen doen, zeer graag!
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #39 on: 20 April, 2010,; 10:45 » |
|
Okay, doe ik dat vanmiddag 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #40 on: 20 April, 2010,; 12:29 » |
|
We zouden ook kunnen eten in De Biechtstoel....Schuitendiep in Stad....ik proef zaterdag alvast voor....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #41 on: 20 April, 2010,; 18:27 » |
|
Hey Marq wil je mij dan ook opgeven?
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #42 on: 20 April, 2010,; 18:28 » |
|
Hey Marq wil je mij dan ook opgeven?
maw, gewoon iedereen van het forum die gaat? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #43 on: 20 April, 2010,; 18:48 » |
|
Haha, zal ik doen. Zes personen, of willen er nog meer mee?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #44 on: 20 April, 2010,; 19:16 » |
|
Waar is het opgeven eigenlijk voor? Kan ik niet op de dag zelf besluiten om er naar toe te gaan? Ik kan er op dit moment n.k. nog heeeeeeelemaal niks over zeggen........
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|