|
Salve Regina
|
 |
« Reply #45 on: 20 April, 2010,; 19:17 » |
|
Waar is het opgeven eigenlijk voor? Kan ik niet op de dag zelf besluiten om er naar toe te gaan? Ik kan er op dit moment n.l. nog heeeeeeelemaal niks over zeggen........
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #46 on: 20 April, 2010,; 19:23 » |
|
SR: gokje voor de inschatting. Maar als ik jou was zou ik gewoon komen op die dag als je dat last-minute besluit.
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #47 on: 21 April, 2010,; 08:16 » |
|
Last minute kan in principe wel, maar ik kan me voorstellen dat ze niet willen dat iedereen dat doet. Ik denk dat Ingrid gelijk heeft dat het om het inschatten van het aantal te smeren broodjes (en wellicht ook het aantal te consecreren hosties) gaat.
Dus als je het nu nog niet kan weten, kom je gewoon op de 8e langs. Komt vast in orde.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #48 on: 23 April, 2010,; 13:03 » |
|
Als het goed is gaan het vaderlijk persoon en ikzelf er ook bij zijn. En ik kan 'm er vast niet van weerhouden ook mee naar de mexicaan te gaan. (Dat "als het goed is" hangt in mijn geval af van studiestress en een repetitie die misschien naar voren verzet wordt, anders ben ik er bij... weet niet of m'n vader zonder mij ook gaat, dat kan namelijk best.)
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #49 on: 24 April, 2010,; 11:41 » |
|
Ik denk dat we pas een paar dagen van te voren hoeven te reserveren (ik wil dat wel doen btw) dus tegen die tijd laten we voor een ieder de opties gewoon open 
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #50 on: 24 April, 2010,; 12:34 » |
|
Ik heb vanmorgen ontdekt dat er een nieuwe website is, van de broederschap. Link: www.mariabroederschap.nlDe site is zeer de moeite waard. Ik vraag me trouwens nog steeds af waar de titel "besloten tuin" vandaan komt en wat het eigenlijk betekent. Deze titel klinkt wat vreemd in mijn oren, niet vertrouwd en ik wen er ook niet echt aan.....misschien dat een uitleg zou helpen.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #51 on: 25 April, 2010,; 08:35 » |
|
SR: ik denk dat je dat de broeder het beste zelf kunt vragen, tijdens de bedevaart 
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #52 on: 25 April, 2010,; 10:58 » |
|
Het enige wat ik weet is dat 'besloten tuin' een oude benaming voor Maria is. Je komt wel meer van zulke benamingen tegen in de litanieėn: Gouden Huis, Toren van David, enzovoort.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #53 on: 27 April, 2010,; 15:25 » |
|
Waar is het opgeven eigenlijk voor? Kan ik niet op de dag zelf besluiten om er naar toe te gaan? Ik kan er op dit moment n.k. nog heeeeeeelemaal niks over zeggen........
Inmiddels kan ik er wel iets over zeggen, n.l. dat ik op 8 mei niet naar Warfhuizen kom. Voor de mensen die wel gaan: een hele fijne dag gewenst!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #54 on: 01 May, 2010,; 15:53 » |
|
Ook voor mij een definitieve opgave voor wat betreft het mee-eten. Hoe dat financieel gaat zie ik nog wel even 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #55 on: 03 May, 2010,; 15:35 » |
|
Het wat mij betreft definitieve: ik heb koorrepetitie van vroeg tot laat en ben er dus niet bij. M'n vader wel, die neemt contact op met David om eea te overleggen.
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #56 on: 03 May, 2010,; 16:41 » |
|
Jammer, VA 
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #57 on: 03 May, 2010,; 19:18 » |
|
Oke zaterdag komt steeds dichterbij. Ik wil op zich wel reserveren. Hoe laat zullen we het doen? 18.30? Dat moeten we volgens mij wel halen of denken jullie dat het beter is als het wat later is?
Mensen die mee eten: 1. Totus Tuus 2. Marq 3. Alina 4. David 5. Ingrid 6. Lathund 7. Pap
Klopt dit lijstje?
Vergeet ik mensen die ook meewillen?
Voor tijdens het eten: het lijkt mij het handigst als iedereen zelf gewoon van de kaart besteld wat hij wil en zelf de prijs in de gaten houdt. Na afloop potje maken met contant geld, dus zorg voor voldoende contantgeld in handige briefjes (briefjes van 5 10 of 20 zijn het makkelijkst)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #58 on: 03 May, 2010,; 19:19 » |
|
Trouwens, op de weblog van de mariabroederschap website een mooi voorproefje op de nieuwe mantel voor Maria!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #59 on: 03 May, 2010,; 19:27 » |
|
Zat al ff op de website van de Mexicaan. Tis wel een heel gedoe daar met een groep eten tegenwoordig: http://www.cantina-mexicana.nl/reserveren.htmlOok omdat we een vegetarier hebben. Misschien betere keuze om naar een pizzeria te gaan anders? Dr is toch zon goedkoop tentje waar we met de jongerengroepen ook wel regelmatig gezeten hebben? Ook vriendelijker voor de portemonnees volgens mij Wat denken jullie?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|