|
David
|
 |
« Reply #60 on: 03 May, 2010,; 19:31 » |
|
Es ist mir Wurst (of Sauerkraut voor de veggie).
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #61 on: 03 May, 2010,; 19:52 » |
|
Tis een kleine groep het lijstje bekijkend, nog geen 10 man, dus ergens geen groep. Per persoon bestellen zou dan toch moeten lukken?
Maar ergens anders, zoals springs of napoli is wat mij betreft ook prima, gaat om de gezelligheid toch?
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #62 on: 03 May, 2010,; 20:25 » |
|
Napoli is en goede optie, die doen ook niet moeilijk als we per persoon bestellen. Je kan trouwens Ramiro ook aan de lijst toevoegen, TT. Hij heeft het in z'n agenda staan 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #63 on: 03 May, 2010,; 20:40 » |
|
Mexicana behandelt een groep als een groep als ze uit 6 of meer personen bestaan. Daar vallen we dus onder. Ik vind het nogal een gedoe dat je met de hele groep tot 1 menu moet komen. Ik neig daarom een beetje naar Napoli en weet dat de prijzen daar een stuk lager liggen. Vinden jullie dit een goede optie? http://www.napoligroningen.nl/Lijst der aanwezigen: 1. Totus Tuus 2. Marq 3. Alina 4. David 5. Ingrid 6. Lathund 7. Pap 8. Ramiro
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #64 on: 03 May, 2010,; 20:41 » |
|
We hebben 2 auto's nodig om in Groningen te geraken. Ik heb er al 1. Wie weet of er nog een auto gaat?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #65 on: 03 May, 2010,; 20:48 » |
|
Ze hebben grappa, dus ik ben voor de italiaan 
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #66 on: 03 May, 2010,; 21:13 » |
|
Ik heb liever Italiaan dan Mexicaan.
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #67 on: 03 May, 2010,; 23:23 » |
|
Alina, jij bent de enige die nog kan aangeven of je het een probleem vindt om naar de Italiaan te gaan? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #68 on: 04 May, 2010,; 06:45 » |
|
Qua financiën komt mij de Italiaan wel aardig goed uit. Ben meteen voor!
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #69 on: 04 May, 2010,; 08:23 » |
|
Mooi doen we dat gewoon!
We zitten nog wel met een vervoersprobleem. Marq, ken jij iemand die ook mensen wil meenemen in de auto naar de stad? En als je in Warfhuizen bent en je hebt de auto in Wehe, moet je dan weer teruglopen?
Zal ik reserveren voor 18.30?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #70 on: 04 May, 2010,; 08:38 » |
|
Ik ga straks eens rondvragen naar wie er nog meer met de auto gaat. Dan laat ik vanmiddag weten hoe het zit. TT, ik neem aan dat jij vier mensen kwijt kan in de auto? Dan moeten we dus nog vier anderen in andere auto's kwijt... IK ga m'n best doen!
Gewoonlijk staan er één of twee auto's bij de kluis, en na afloop worden de andere auto's dan opgehaald uit Wehe. Dat regelen de chauffeurs meestal onderling.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #71 on: 04 May, 2010,; 09:35 » |
|
Ik ga straks eens rondvragen naar wie er nog meer met de auto gaat. Dan laat ik vanmiddag weten hoe het zit. TT, ik neem aan dat jij vier mensen kwijt kan in de auto? Dan moeten we dus nog vier anderen in andere auto's kwijt... IK ga m'n best doen!
Gewoonlijk staan er één of twee auto's bij de kluis, en na afloop worden de andere auto's dan opgehaald uit Wehe. Dat regelen de chauffeurs meestal onderling.
Ik kan wel 3 op de achterbank kwijt, maar dan zit je echt niet lekker. Maar voor een keertje kan het wel  (zegt degene die sowieso niet op de achterbank hoeft  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #72 on: 04 May, 2010,; 12:59 » |
|
Ik neig daarom een beetje naar Napoli en weet dat de prijzen daar een stuk lager liggen. Vinden jullie dit een goede optie? http://www.napoligroningen.nl/Lijst der aanwezigen: 1. Totus Tuus 2. Marq 3. Alina 4. David 5. Ingrid 6. Lathund 7. Pap 8. Ramiro Ik heb vanmiddag besloten dat ik zaterdag a.s. ook naar Warfhuizen kom. Ik heb me aangemeld bij de organisatie. Ik neem m'n vouwfietsje mee. Hoef ik het hele eind niet terug te gaan lopen. En om half 7 wil ik ook graag mee eten bij de Italiaan. TT, wil je mij aan de lijst toevoegen?
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #73 on: 04 May, 2010,; 13:19 » |
|
SUPERleuk SR!  Lijst der aanwezigen: 1. Totus Tuus 2. Marq 3. Alina 4. David 5. Ingrid 6. Lathund 7. Pap 8. Ramiro 9. Salve Regina Mensen, ik wil donderdag wel gaan reserveren dus als alles dan binnen is, graag!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #74 on: 04 May, 2010,; 13:28 » |
|
Altijd leuk: dingen die ertussen komen. Ik heb vanmiddag nog niet met één van de organisatoren gesproken. Dus ik heb nog geen vervoersnieuws. Maar het zal ongetwijfeld helemaal goedkomen. Op de één of andere reden komt het dat altijd.
Morgen nieuwe poging.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|