|
Ingrid
|
 |
« Reply #75 on: 04 May, 2010,; 13:36 » |
|
Zolang ik na de processie maar in Wehe kom, desnoods kruipend, komt het prima goed lijkt me. Oh, en mocht het slecht weer worden, vergeet dan niet jullie plu's  SR, leuk dat je er ook bij bent 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #76 on: 06 May, 2010,; 11:44 » |
|
Beste mensen, ik ga einde van de middag reserveren. Voor iedereen die nu op de lijst staat geldt dan ook dat na vanmiddag rekening gehouden wordt met hun komst. 
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #77 on: 06 May, 2010,; 18:35 » |
|
Er is gereserveerd voor 18.30. Dan hebben we volgens mij wel voldoende tijd om nog even na te praten in Warfhuizen en op tijd naar Groningen te kunnen vertrekken. Mochten we er te vroeg zijn vermaken we ons vast ook wel ergens.
Ik neem aan dat er wel Groningers onder jullie zijn die de weg weten en goede parkeergelegenheid in de buurt weten?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #78 on: 07 May, 2010,; 09:00 » |
|
Bij de Napoli toch? Ik geloof dat er een parkeergarage zit bij de Westerhaven. Zit die niet in het stukje tussen de brug over de stadsgracht en de A-weg?
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #79 on: 07 May, 2010,; 09:41 » |
|
Bij de Napoli toch? Ik geloof dat er een parkeergarage zit bij de Westerhaven. Zit die niet in het stukje tussen de brug over de stadsgracht en de A-weg?
klopt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #80 on: 07 May, 2010,; 11:54 » |
|
Van die parkeergarage naar Napoli is het nog geen vijf minuten lopen, dus dat komt helemaal goed. Ik heb zin in morgen! 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #81 on: 07 May, 2010,; 13:00 » |
|
Ja ik ook  Het besef van vanochtend pas dat het echt morgen al is. Maar volgens mij moet de parapluutjes mee morgen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #82 on: 07 May, 2010,; 13:09 » |
|
Ja ik ook  Het besef van vanochtend pas dat het echt morgen al is. Maar volgens mij moet de parapluutjes mee morgen  Heb hier een kleintje en een wat grotere  Gaaf onderschrift trouwens TT (had het nog niet eerder gezien)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #83 on: 07 May, 2010,; 15:34 » |
|
Is het trouwens nog gelukt voor eenieder vervoer terug te regelen?
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #84 on: 07 May, 2010,; 15:36 » |
|
Heb hier een kleintje en een wat grotere  Gaaf onderschrift trouwens TT (had het nog niet eerder gezien) Ja dat heb ik op een shirt ooit gekregen in Sydney  Maar vervolgens aan mn gastopa gegeven die er echt helemaal blind van was hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #85 on: 07 May, 2010,; 15:37 » |
|
En ik heb een noodponcho in mijn rugzakje, samen met een minipluutje.
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #86 on: 08 May, 2010,; 07:25 » |
|
Gaat deze tocht over de openbare weg? 
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #87 on: 08 May, 2010,; 07:52 » |
|
Gaat deze tocht over de openbare weg?  ja, over zo'n leuk slingerweggetje die je wel vaker ziet op het platteland 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #88 on: 08 May, 2010,; 10:21 » |
|
En we steken de snelweg nog over ook (Gelukkig we Ramiro weer mee om klaarover te spelen in z'n toog en superplie (en Gucci zonnebril  )). Vervoer terug komt op de één of andere manier in orde, hoewel ik geen vaste zitplaatsen heb voor iedereen. Als het nodig is pak ik gewoon bus en trein terug en dan zien we elkaar bij Napoli. Maar het zal we loslopen.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #89 on: 08 May, 2010,; 10:34 » |
|
Er kan eentje met mij mee. Ik heb vanwege m'n vouwfietsje (is het vertrouwd dat ik die op de heenreis bij de kluis neer zet?) mee en die neemt de ruimte van de kofferbak en de achterbank in.
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|