|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #90 on: 08 May, 2010,; 11:04 » |
|
Ik ga mn gereedmaken en tot straks mensen!!!
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #91 on: 08 May, 2010,; 11:11 » |
|
SR, wellicht kan je je vouwfiets in het voorportaal van de kluis kwijt, maar dat zul je even moet Broeder Hugo moeten kortsluiten.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #92 on: 09 May, 2010,; 11:04 » |
|
De foto's en de filmpjes die ik tijdens de bedevaart heb gemaakt, heb ik op Picasa gezet. Als het goed is, is het gelukt om beperkte rechten te geven (ik wil deze foto's n.l. niet "op straat gooien") en om jullie mailadressen vragen voert misschien ook wat te ver). De link is: picasaweb.google.com/101865320675518405030/BedevaartNaarWarfhuizenOp8Mei2010?authkey=Gv1sRgCPL1nb6JpMyp1gE#Laten jullie me weten of het werkt en wat jullie er van vinden? Ik kijk in ieder geval terug op een heerlijke bedevaart. Geweldig dat dit in het Groninger land mogelijk is! Het was een dag met een gouden randje, waarop ik gewoon heel gelukkig was! En nu zijn er dan nog de foto's en de filmpjes als fijne herinnering 
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #93 on: 09 May, 2010,; 11:33 » |
|
Leuke foto's, SR  De luchten zien er wel erg dreigend uit op sommige foto's. Gelukkig viel dat in het echt wel mee.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #94 on: 09 May, 2010,; 11:54 » |
|
Mooie foto's en geweldige filmpjes!
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #95 on: 09 May, 2010,; 20:08 » |
|
SR, zou ik misschien een paar foto's van je mogen gebruiken voor m'n blog? (uiteraard met vermelding van de herkomst van foto's)
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #96 on: 09 May, 2010,; 20:41 » |
|
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #97 on: 09 May, 2010,; 21:07 » |
|
Zowel SR als David: leuke foto's!
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #98 on: 10 May, 2010,; 08:08 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #99 on: 10 May, 2010,; 08:15 » |
|
Er liepen daar ook andere fotografen rond. Enig idee wie dat waren?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #100 on: 10 May, 2010,; 08:23 » |
|
Er kan eentje met mij mee. Ik heb vanwege m'n vouwfietsje (is het vertrouwd dat ik die op de heenreis bij de kluis neer zet?) mee en die neemt de ruimte van de kofferbak en de achterbank in.
Het was dus inderdaad vertrouwd. Toen ik op de heenreis gestopt was bij de kluis, mijn fietsje had uitgeladen en rond stond te kijken naar een goede plek (er is daar geen fietsenstalling), kwam de broeder net naar buiten. Hij heeft me toen een goede plek gewezen. Na afloop van alle vieringen was ik trouwens dolblij dat ik niet naar Wehe terug hoefde te lopen. Dit was gewoon veel comfortabeler en prettiger voor mij. Onderweg ben ik trouwens nog wel enkele dappere wandelaar-pelgrims voorbij gefietst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #101 on: 10 May, 2010,; 09:40 » |
|
Er liepen daar ook andere fotografen rond. Enig idee wie dat waren?
Eén van hen was de 'hoffotografe' van de St. Martinusparochie hier in Groningen. Ik weet niet waar haar foto's terechtkomen; misschien in het parochieblad of het Bisdomblad, of anders hier en daar op de site van de Broederschap.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #102 on: 10 May, 2010,; 20:02 » |
|
David, mag ik twee van jou foto's overnemen en toevoegen aan mijn album? Natuurlijk onder vermelding dat ze van jou zijn?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
David
|
 |
« Reply #103 on: 11 May, 2010,; 17:42 » |
|
David, mag ik twee van jou foto's overnemen en toevoegen aan mijn album? Natuurlijk onder vermelding dat ze van jou zijn?
Tuurlijk!
|
|
|
|
|
|
Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
|
|
|
|
|
|