Pages: 1 [2]   Go Down
  Print  
Author Topic: Gezocht: Liturgische kalender van de Tridentijnse Ritus (aka Buitengewone Ritus)  (Read 2199 times)
0 Members and 3 Guests are viewing this topic.
Minollie
Troostende Fluit

« Reply #15 on: 20 February, 2008,; 15:08 »

Ik kan nog even melden dat de Vereniging voor Latijnse Liturgie (aka VvLL) zo vriendelijk is geweest om in een van hun meest recentere bulletins een liturgische kalender te plaatsen voor de zon- en feestdagen van zowel de Gewone als de Buitengewone Ritus.

Enige wat dan nog ontbreekt zijn de weekdagen, de liturgische kleur en vast nog wel het een en ander, maar voor de zondagen is het al een hele steun in de rug.

Gr,
Minollie

Stephen Hawking over buitenaards leven..
“We hoeven alleen maar naar onszelf te kijken om te zien hoe intelligent leven zich kan ontwikkelen tot iets dat we niet graag zouden ontmoeten.”

If stupidity is a gift of God, then God must have made a little mistake in being way to generous with this
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #16 on: 20 February, 2008,; 16:30 »

Oh, dat is aardig! (en handig Smiley )

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it.
--Pope John Paul II
Minollie
Troostende Fluit

« Reply #17 on: 27 March, 2008,; 00:25 »

*ROEPT* DAVID!!!

Zeg vriend.. zomaar weer eens een brutale vraag..
Hoe sta je ervoor met het beschikbaar hebben van de Liturgische Kalender voor de rest van dit jaar?

Maart is bijna afgelopen en ik mis nog een aantal maanden in het document dat je in mekaar hebt gezet..
Hoe eerder ik kan zien of de kalender die de VvLL beschikbaar heeft gesteld klopt danwel gaten vertoond, hoe eerder ik weet of ik ergens rekening mee moet houden in de diverse planningen waar jij dan ook weer mee te maken zal krijgen.. Wink

Wel.. ik hoop zsm een bijgewerkt document te mogen zien..

Gr,
Minollie (yupz, die lastpost!) Cheesy

Stephen Hawking over buitenaards leven..
“We hoeven alleen maar naar onszelf te kijken om te zien hoe intelligent leven zich kan ontwikkelen tot iets dat we niet graag zouden ontmoeten.”

If stupidity is a gift of God, then God must have made a little mistake in being way to generous with this
Pages: 1 [2]   Go Up
  Print  

Jump to: