|
Marq
|
 |
« on: 30 March, 2010,; 09:17 » |
|
Er werd hier op Credimus al gevraagd of er ook dit jaar weer een nachtwake is in de St. Jozefkathedraal in Groningen. Nou, die zal er zijn!
Lathund en ik hebben de nacht gepland, dus iedereen is welkom om erbij te zijn (de hele nacht of een deel). We beginnen om half negen 's avonds en gaan door tot zeven uur 's ochtends. Dan eindigen we met de Lauden van Goede Vrijdag.
Tot middernacht kun je gewoon naar binnen en buiten lopen, maar daarna zijn we helaas genoodzaakt om de deur van de kathedraal te sluiten. Maar dan kun je gewoon de zijingang nemen (Radesingel 4). Als je na middernacht wilt aanbellen, laat het dan even van tevoren weten.
Kortom: wees welkom!
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #1 on: 30 March, 2010,; 15:38 » |
|
*Jipppeeeee!*
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #2 on: 30 March, 2010,; 17:21 » |
|
Tis bij mij nog niet geheel zeker of en zo ja hoe lang ik er zal zijn.. Maar wel gaaf dat er weer een nachtwake is 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Oogje
|
 |
« Reply #3 on: 30 March, 2010,; 19:51 » |
|
* waakt al elders, midden in de nacht, van 3 tot 4 uur  *
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #4 on: 30 March, 2010,; 20:16 » |
|
ouders lief - 'k mag de auto mee hebben, en dat zelfs terwijl ze weten dat het voor iets van de kerk is. Ga waarschijnlijk vanuit L'warden gelijk door, dus kan dan mooi op tijd zijn voor de Mis. Wake daarna moet ik nog even zien hoe lang (iig tot middernacht denk ik)..'k moet natuurlijk ook geen ongelukken veroorzaken op de terugweg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve Regina
|
 |
« Reply #5 on: 31 March, 2010,; 08:49 » |
|
Geweldige ouders, die jou loslaten en je tegelijk de mogelijkheid geven om te doen wat jij vindt dat je moet doen, ook al denken zij er anders over! Hou ze in ere, lieve Ingrid en wees heel erg blij met zulke ouders  En veel plezier en devotie bij de nachtwake. 
|
|
|
|
|
|
Niet meer actief op het forum.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #6 on: 31 March, 2010,; 10:11 » |
|
Leuk dat je erbij kan zijn, Ingrid! Yay ouders! 
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #7 on: 31 March, 2010,; 18:03 » |
|
Ja, ik denk dat er momenteel wel iets van rust omtrent geloof in dit huis is, sort of, gelukkig maar  Aan eenieder die elders een wake in de planning heeft: veel devotie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #8 on: 31 March, 2010,; 18:50 » |
|
Ik zie jullie dan wel of vrijdagmiddag. Neem wat Parijs-Chartres folders mee....wanneer ik kom hangt oa ervanaf wanneer Fr. W. mij de biecht kan horen....
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #9 on: 31 March, 2010,; 20:43 » |
|
Na de kruisweg geloof ik. Kruisweg begint om 3 uur, dus om een uur of 4.
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|