Pages: 1 [2]   Go Down
  Print  
Author Topic: Celebrate festival van 23 tot en met 30 juli 2010  (Read 899 times)
0 Members and 3 Guests are viewing this topic.
Marq
Credimaster

« Reply #15 on: 14 August, 2010,; 18:26 »

Celebrate heeft dus wat teweeggebracht bij de Credimussers die er waren. Hopelijk allemaal op een goede manier Smiley Mooi om te horen.

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
Marie
Gebedsleidster
Tent van Abraham

« Reply #16 on: 14 August, 2010,; 18:39 »

Ik sluit mij volledig aan bij Marq  Smiley
Paulus
Levende Tuin

« Reply #17 on: 27 April, 2011,; 13:43 »

Beste Rk gelovigen,

ik ben zelf een Rk gelovige. Ik ben zelf in 2010 naar Celebrate geweest.
Het was heel gezegend. God heeft mij een diepe innerlijke rust gegeven en ik mocht "in de geest vallen",
nadat voor mij was gebeden. Ook de liederen waren prachtig!
Ook dit jaar ben ik weer bij Celebrate! Ik zie er naar uit om Father Fio te horen. Deze heeft vorig jaar al op het Toerustings weekend georganiseerd door de KCV gesproken. Echt een zeer boeiende spreker!
Groot voordeel van Celebrate is dat je met meerdere mensen een huisje deelt of dat je een appartement voor 2 personen huurt. Ik zat vorig jaar met nog 9 andere gelovigen in een huisje.
Het leuke is dat je heel fijn samen vakantie kunt vieren en tegelijkertijd ook input krijgt.
Ik geniet ook altijd heel veel van de dagelijkse Lofprijzing, met nasme van de Rk band Jacob's Ladder, maar natuurlijk geniet ik ook van de Rk band the Fruits. Ook het onderricht is bij Celebrate super goed!

Wie van jullie gaat er komende zomer naar Celebrate toe?
Ik zou het leuk vinden om in dit topic ervaring te kunnen delen met andere gelovigen die naar Celebrate gaan dan wel al een keer eerder zijn geweest.

Groeten van Paulus

Zoals E. H. Herroelen het eens zei tijdens een vastenconferentie : “Het Latijn, de mensen verstonden het niet, maar ze begrepen het. Nu, met de volkstaal, verstaan ze het, maar ze begrijpen het niet meer”.
Pages: 1 [2]   Go Up
  Print  

Jump to: