Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 47   Go Down
  Print  
Author Topic: Voorstel-topic  (Read 56945 times)
0 Members and 4 Guests are viewing this topic.
David
Co-redemptrix
BC2010

« Reply #60 on: 29 September, 2007,; 21:18 »

Agnes, Welkom!!!!

Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #61 on: 29 September, 2007,; 21:32 »

Welkom Agnes Smiley Nog een Groninger... ik moet echt het bisdom Rotterdam gaan spammen denk ik Smiley Leuk dat je er bent!

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it.
--Pope John Paul II
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #62 on: 30 September, 2007,; 11:59 »

AGNES!!! HOI!!!!!

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #63 on: 30 September, 2007,; 12:02 »

Kort en bondig Wink

--Pope John Paul II
Domus Dei
Stevig Anker
**

« Reply #64 on: 16 October, 2007,; 23:40 »

Salvé,

waarde gelovers-forummers !

Net als Marie voel ik mij ontheemd na de implosie van Rorate. Bij toeval stuitte ik zojuist op dit forum via de web-log van Caspar. Een ontdekking die ik eerder had moeten doen. Dat terwijl ik veel posters op dit forum al ken. Te lang is deze parel van het vrije Roomsche woord voor mij verborgen gehouden.
Ik ben E.W. te U. en dien samen met enige anderen van dit forum bij de Vereniging voor Latijnse Liturgie in Utrecht. Ook heb ik enige tijd in de Agnes mogen dienen bij de TR. Wegens andere activiteiten heb ik dit voorlopig moeten staken. Ben van plan pater Knudsen te ontvoeren naar Utrecht om hem daar HH. Missen te laten celebreren. Verder ben ik al jaren misdienaar in de onvolprezen  St. Willibrordkerk.
Degenen die mij nog niet kennen, maar willen weten wat ze voor vlees in de kuip verwijs ik naar het ontzielde Rorate waar mijn bijdragen (post mortem) nog steeds (onder dezelfde nick-name) zijn te lezen.

Verheug me nu op eventuele reacties en inhoudelijke discussies op andere draden.

Met Roomsche Groet,

Eric
Minollie
Troostende Fluit

« Reply #65 on: 17 October, 2007,; 00:34 »

@ Domus Dei, aka E.W. uit U....

Zit ik er ver naast als ik zeg: 'Lang niet gezien en gesproken maat?'
Mis je al een aantal maanden in zowel U. als in de Agnes waarvoor geldt dat je in de laatste meer dan een beetje nodig bent en ik je daar met groot plezier zou willen inzetten op de enige plek waar een goed acolyth behoord, te weten het priesterkoor.. Wink

Hoop je hier, maar nog liever in het echt, weer eens te spreken!

Mvg,
van een collega acolyth in U. en Agnes aka Minollie Cheesy

Stephen Hawking over buitenaards leven..
“We hoeven alleen maar naar onszelf te kijken om te zien hoe intelligent leven zich kan ontwikkelen tot iets dat we niet graag zouden ontmoeten.”

If stupidity is a gift of God, then God must have made a little mistake in being way to generous with this
VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #66 on: 17 October, 2007,; 00:43 »

Welkom, Domus Dei! Ik hoop dat je een leuke tijd zal hebben hier op het forum. Ik wist niet dat Rorate nog steeds in stasis was...

Eens over de ledenlijst heenkijkend kan ik denk ik roepen dat we minstens 20% acolieten hebben op Credimus... doen we toch vrij aardig Wink

--Pope John Paul II
Domus Dei
Stevig Anker
**

« Reply #67 on: 18 October, 2007,; 00:15 »

Dank voor jullie welkom Venite en Minol.

Minollie,

Goed te horen dat jij me gemist heb. Om eerlijk te zijn mis ik de Agnes (en jullie) ook.
Mijn vrije tijd is momenteel echter beperkt. Zit nu op een karig rantsoen van een Heilige Mis per zondag. Wissel nu de Willi en de kathedraal met elkaar af. Sta dus nog regelmatig op het priesterkoor.
Probleem is dus dat ik te veel kerkelijke loyaliteiten en te weinig tijd (en energie) heb.
Toch is het een luxe probleem dat ik moeite heb om te kiezen tussen kerken en HH. Missen die de moeite waard zijn. Veel andere traditionele katholieken zouden willen dat ze een dergelijk probleem in hun regio hadden.
Kan echter niet ontkennen dat ik mijn (kerkelijke) vrienden het laatste jaar een beetje verwaarloosd heb. Kom echter pas terug in de Agnes, wanneer ik voor me zelf kan garanderen dat ik met enige regelmaat kan komen. (en wanneer de NS-afkorting van Nationale Schande- des zondags weer volgens schema naar Adam rijdt). Wil echter binnenkort mijn hoofd weer eens in de Agnes laten zien. Zal je hier over mailen. Wanneer ik op internet zie waar deze gemeenschap mee bezig is gaat mijn traditionalistische bloed weer stromen. Het doet mij deugd te lezen hoe jullie de TR promoten en jongeren hiervoor weten te interesseren. Waarvoor Hulde !
Hoop en bid dat ook in Utrecht binnenkort de buitengewone ritus (pausgetrouw) zal worden gecelebreerd.
Marie
Gebedsleidster
Tent van Abraham

« Reply #68 on: 18 October, 2007,; 08:59 »

Beste Domus Dei ,

Ik vind het fijn dat u dit forum gevonden hebt en er lid van geworden bent .
Ik verheug mij er al bij voorbaat op om uw interessante bijdragen in de komende tijd hopelijk te mogen lezen !

Met vriendelijke groeten aan u en aan al de andere leden van dit interessante forum dat ook visueel heel mooi uitgewerkt is .  Smiley

Marie

puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #69 on: 18 October, 2007,; 09:38 »

Domus Dei,

HÉ! Ik KEN jou! Hihihi Smiley We hebben elkaar wel eens ontmoet denk ik Wink

Alina ofs
Tent van Abraham

Je Vous adore, mon Seigneur et mon Dieu!

« Reply #70 on: 18 October, 2007,; 10:18 »

Dominus Dei, vrede en alle goeds en vooral: welkom! Weer een Willieagnesofiel erbij! Hopelijk lijflijk tot ziens de 21e!

Alina.

Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
Secretaris Sursum Corda
Koor in het Koninkrijk
*

« Reply #71 on: 23 October, 2007,; 17:41 »

Hoi iedereen!

Ik heb al wat bijdragen gepost maar ik wil me toch nog voorstellen  Wink.

Ik ben Dirk en woon in Amsterdam. Ik ben Vlaming maar al behoorlijk verhollandst  Grin.

Verder ben ik aktief in de Agneskerk als acoliet van de Buitengewone ritus en daarnaast ook nog secretaris van de jongerengroep Sursum Corda eveneens in de Agneskerk.

Van extreme tradi opgeschoven tot traditionele Rooms-Katholiek met als voorbeeld onze paus Benedictus XVI. Ik hou van onze katholieke traditie maar ben zeker geen hardliner wat betreft katholieke moraal.

De Traditionele Latijnse ritus beschouw ik als The most beautiful thing this side of heaven.

Grote voorbeelden: Pius XII en Filipus Neri. Hou van Handel, Mozart en alles wat naar barok ruikt!

groetjes

Dirk

Gloria Patri, et Filio, et Spiritui Sancto. Sicut erat in principio, et nunc et semper: et in saecula saeculorum. Amen
www.theodoricus.blogspot.com
Alina ofs
Tent van Abraham

Je Vous adore, mon Seigneur et mon Dieu!

« Reply #72 on: 23 October, 2007,; 18:13 »

Welkom hiero!

Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #73 on: 23 October, 2007,; 21:36 »

"verhollandst"

What a fantastic verb Cheesy

Welcome!

VeniteAdoremus
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #74 on: 23 October, 2007,; 22:36 »

Dirk! Kijk eens op http://www.collegiummusicum.nl/scratch Wink (als je zaterdag tijd hebt). Je kunt nog meedoen. Echt. Zeg maar in de comments dat Anna je stuurde Wink

Oh, en welkom hier, en zo... Cheesy

(Nieuw lid, whee, nieuw lid!)

--Pope John Paul II
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 47   Go Up
  Print  

Jump to: