Noorman
Stevig Anker

|
 |
« Reply #645 on: 31 March, 2010,; 17:29 » |
|
Noorman, welkom. Minollie heeft je deelname hier al anderhalf jaar geleden ofzo voorspeld, maar nu dan toch  Allen dank voor het hartelijke welkom. Alleen moet men de voorspellende gaven van Minollie niet overschatten! 
|
|
|
|
|
|
Dogma datur christianis, Quod in carnem transit panis, Et vinum in sanguinem. Quod non capis, quod non vides, Animosa firmat fides, Praeter rerum ordinem. Sub diversis speciebus, Signis tantum, et non rebus, Latent res eximiae. Uit: sequentie Lauda, Sion (Sacramentsdag)
|
|
|
Vox Clamantis
Stevig Anker

Christus Vincit!
|
 |
« Reply #646 on: 25 April, 2010,; 21:39 » |
|
Heey, ben nieuw hier.
Ik stel eerlijk gezegd niet veel voor. Mijn naam is Ben, twintig jaar, dwelling in Belgenland. Heel traditioneel gezind qua Katholiek geloof en misschien wel uber-conservatief. Soms een beetje raar, ik hoop dat dat geen probleem is.
Pax tecum, Ben
|
|
|
|
|
|
Missa ad orientem, Gregorian chant, the smell of incense... I must be in Abraham's Bosom.
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #647 on: 25 April, 2010,; 21:41 » |
|
Och, iedereen heeft hier wel een gebrek. 
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #648 on: 25 April, 2010,; 21:49 » |
|
Hoi Ben, welkom! Raarheid wordt hier over het algemeen erg op prijs gesteld. We hadden volgens mij in 2008 iemand die niet raar was, nou, daar zijn we nog steeds niet van bekomen 
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #649 on: 25 April, 2010,; 21:56 » |
|
VA: hebben we ooit iemand gehad die niet raar was?  Welkom, Ben. De meesten hier zijn erg orthodox (maar niet iedereen), sommigen ook behoorlijk traditioneel. Denk je dat je wat dat betreft in goed gezelschap bent.
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #650 on: 25 April, 2010,; 21:59 » |
|
Lathund, ja, maar die hadden PP en ik er al heel snel afgegooid. Normale mensen kunnen we ECHT niet aan beginnen, er zijn grenzen.
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #651 on: 26 April, 2010,; 06:26 » |
|
Koekoek!  Inderdaad; met normale mensen is er echt geen beginnen meer aan. Goede maatregel VA en PP!
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #652 on: 26 April, 2010,; 06:59 » |
|
Ah Ben, welkom. Orthodoxie, geen probleem, volgens mij hebben we daar hier allemaal wat last van in meer of mindere mate 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
|
Marq
|
 |
« Reply #653 on: 26 April, 2010,; 08:08 » |
|
Welkom, Ben! Katholieken zijn per definitie enigszins raar, op een goeie manier, dus voel je welkom.
|
|
|
|
|
|
"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine "I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane) Blog: http://incaelo.wordpress.com
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #654 on: 26 April, 2010,; 12:17 » |
|
Ingrid en Ben, jullie kennen elkaar?
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
|
Vox Clamantis
Stevig Anker

Christus Vincit!
|
 |
« Reply #656 on: 26 April, 2010,; 14:35 » |
|
Voor zover ik weet niet. Vitalia komt mij echter bekend voor (JK?). En ja, in een cultuur waar sodomie en apostaat de normaalste zaken zijn, is het natuurlijk 'raar' om Katholiek te zijn. Maar dan ga ik liever op een 'rare' manier het Koninkrijk der Hemelen binnen dan dansend de poorten van de hel binnen te huppelen. Ik heb echter nog een lange weg te gaan, maar kom.
|
|
|
|
|
|
Missa ad orientem, Gregorian chant, the smell of incense... I must be in Abraham's Bosom.
|
|
|
|
Alina ofs
|
 |
« Reply #657 on: 26 April, 2010,; 15:08 » |
|
Vox: van harte welkom en vrede en alle goeds!
|
|
|
|
|
|
Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #658 on: 26 April, 2010,; 16:22 » |
|
Nee, alleen via hyves contact gehad (volgens mij ben ik de aanstichtster dat hij op dit forum terecht is gekomen..)
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
Vox Clamantis
Stevig Anker

Christus Vincit!
|
 |
« Reply #659 on: 26 April, 2010,; 16:37 » |
|
Aha, dat ben jij dus. Ja, dan ben je mij semi-bekend. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|