Ik wil mij ook graag voorstellen op Credimus.
Mijn naam is Paul. Ik gebruik op dit forum de naam Paulus.
Ik woon ergens in de provincie Noord-Brabant.
Ik houd veel van wandelen, met name afstanden van 20 tot 30 km per dag.
Ik ben echter nog op zoek naar een wandel maat, want om de stap te zetten om alleen te wandelen vind ik best moeilijk.
Verder kijk ik heel graag naar drama films, met een moraal erin.
Ik houd ook van smartlappen en levens liederen in het Nederlands en in andere talen.
Ik ben echter wel kritisch geworden de laatste tijd door bewust bepaalde wereldse liederen af te stoten omdat zij bepaald geen (christelijke) inhoud hebben.
Ik kan redelijk goed Frans en Engels spreken en verstaan. Ik vind het leuk om met taal bezig te zijn, alhoewel ik daar mij niet zo vaak meer mee bezig ben als voorheen.
Ik bid zelf graag dagelijks de rozenkrans. mijn favoriete rozenkrans voorbidder is Father Reed van
www.catholictv.comMaar momenteel bid ik de rozenkrans dagelijks mee in het Frans m.b.v. internet vanuit Lourdes in Frankrijk.
Ik houd veel van gebed met het hart. Ook houd ik ervan om God te danken door middel van liederen en hem te Aanbidden door middel van aanbidding liederen.
Verder houd ik ook van grappen die leuk zijn, maar ze moeten niet kwetsend of grof zijn.
Ook ga ik graag op bedevaart. Ik zou graag nog een keer naar Fatima en Lourdes willen gaan.
Ik vind de reizen vanuit Nederland echter te duur.
Verder ben ik "liefde" aan het ontwikkelen voor de TR/BRT. Ook gaat mijn voorkeur sterk uit naar de NOM in het Latijn.
Verder ben ik dol op zingen en volg ik elke week piano muziek les.
Ik heb Credimus leren kennen via een pastoraal werkster waarmee ik goed bevriend ben. Ik was al geruime tijd op zoek naaar naar een Rk forum waar men respect en eerboied voor elkaar hebben en behouden. Ik voel me heel fijn thuis op het Credimus forum.
Paulus