|
Ingrid
|
 |
« Reply #375 on: 15 June, 2008,; 09:25 » |
|
welkom welkom 
|
|
|
|
|
|
Adoro te devote, latens Deitas... ...peto quod petivit latro paenitens.
|
|
|
16 juli
Lurker
|
 |
« Reply #376 on: 15 June, 2008,; 21:50 » |
|
Tja, die ene zoon die een tikkie meer dan twee meter meet, is al bezet, en die andere twee nog niet , maar ze beantwoorden helaas geen van drie aan de voorwaarden  En inderdaad , mijn forumnaam hier is afkomstig van het feest van Onze Lieve Vrouw van de Berg Karmel.  Hartelijk dank voor al jullie welkomstwensen.  Eh, kan iemand van jullie mij aub leren hoe ik een vast citaat kan toevoegen aan mijn bijdrages hier ?
|
|
|
|
|
|
"Here is a test to find whether your mission on earth is finished : If you're alive , it isn't ".
( Richard Bach )
|
|
|
|
Vitalia
|
 |
« Reply #377 on: 15 June, 2008,; 22:29 » |
|
Je bedoelt een quote? Kijk eens bij je profiel of je die daar kunt invoeren. Anders zal Puella je vast en zeker graag helpen.
|
|
|
|
|
|
Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
|
|
|
16 juli
Lurker
|
 |
« Reply #378 on: 16 June, 2008,; 00:03 » |
|
Yesss, ik bedoel inderdaad een quote  Ik ben dus maar eens in mijn profiel gaan rondneuzen , maar helaas, ik ben blond ....  Niet gelukt , ik denk dat ik dus maar even troost ga zoeken bij een heerlijk zout dropje .  Wie weet raad ?
|
|
|
|
|
|
"Here is a test to find whether your mission on earth is finished : If you're alive , it isn't ".
( Richard Bach )
|
|
|
16 juli
Lurker
|
 |
« Reply #379 on: 16 June, 2008,; 00:06 » |
|
Hé, het is me gelukt ! Joepie ! Ondanks mijn blonde kleurtje  WOW
|
|
|
|
|
|
( Richard Bach )
|
|
|
|
Taquoriaan
|
 |
« Reply #380 on: 16 June, 2008,; 05:28 » |
|
Jaaaa! Gevonden!! Gisteravond aangemeld maar toen was het voorsteltopic pleite.  Okee! Ik ben Inge, 30 jaartjes oud en ik ben bezig om officieel katoliek te worden, mijn hobbies zijn alles wat met nieuwe en oude media (en dan vooral boeken) te maken heeft, ik ben nerd (en daar trots op). Oh ja en ik woon in de mooiste stad van Nederland  Verder weet ik niet wat nuttig is om te vertellen, dus vraag gerust. 
|
|
|
|
|
|
Ik ben niet langer actief op dit forum en heb mijn profiel leeggemaakt.
|
|
|
|
VeniteAdoremus
|
 |
« Reply #381 on: 16 June, 2008,; 08:49 » |
|
Yay, nog een meisjesnerd  Daar beginnen er veel van te komen hier...  Oh ja en ik woon in de mooiste stad van Nederland  NOG EEN HAARLEMMER! 
|
|
|
|
|
|
Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. --Pope John Paul II
|
|
|
|
puellapaschalis
|
 |
« Reply #382 on: 16 June, 2008,; 09:08 » |
|
NOG EEN HAARLEMMER!  Dream on, honey  HOIIIIIIIIIIIII...*checks how the nick is spelt* Taquoriaan!!!!!! VA - Taqu lijkt ENG VEEL OP MIJ. Vraag Lathund maar.
|
|
|
|
|
|
Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! 
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #383 on: 16 June, 2008,; 09:30 » |
|
welkom welkom 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Taquoriaan
|
 |
« Reply #384 on: 16 June, 2008,; 09:33 » |
|
VA - Taqu lijkt ENG VEEL OP MIJ. Vraag Lathund maar. Is that a good or a bad thing??  Vergeten te vermelden: pastoor Roderick Vonhögen en een vriendin van mij uit Amersfoort zitten in het complot om mij te bekeren tot het katholicisme. Ze zijn erin geslaagd geloof ik, ik moet nog uitzoeken hoe ze dat precies voor elkaar gekregen hebben.  Het een en ander heeft ertoe geleid dat ik zelf ook een podcast over mijn bekeringsproces ben begonnen, wat te vinden is op http://theocast.wordpress.com (in het Engels). Dat in mijn blog (in het Engels/Nederlands) plus mijn facebook profiel vertellen wel een beetje hoe ik in elkaar zit, vrees ik. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
 |
« Reply #385 on: 16 June, 2008,; 09:38 » |
|
Ah, nog een log *klikt* 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Taquoriaan
|
 |
« Reply #386 on: 16 June, 2008,; 11:44 » |
|
Voor de mensen die geen Windows / OSx hebben (en dus geen iTunes) hier wat podcatchers voor Linux en de feed  KDE: AmarokGnome: RhythmboxFeed: http://feeds.feedburner.com/spiritualjourney 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lathund
|
 |
« Reply #387 on: 16 June, 2008,; 12:08 » |
|
Hallo Taq, welkom. Ik ben die andere vreemde persoon met wie je gisteren veel hebt gekletst (of beter gezegd, die erbij zat toen jij en PP... nou ja...)
|
|
|
|
|
|
No day without a night, no night without a day.
|
|
|
|
Taquoriaan
|
 |
« Reply #388 on: 16 June, 2008,; 14:05 » |
|
Oh ja, ik had al het idee dat er een stoorzender was op de achtergrond...  j/k 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totus Tuus
|
 |
« Reply #389 on: 16 June, 2008,; 15:39 » |
|
Hey Taq welkom
Rare vraag wellicht, maar sprak ik jou laatst niet op de ustream bij Father Roderick?
|
|
|
|
|
|
What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
|
|
|
|