Pages: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 47   Go Down
  Print  
Author Topic: Voorstel-topic  (Read 55520 times)
0 Members and 5 Guests are viewing this topic.
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #540 on: 03 March, 2009,; 22:30 »

maar iedereen accepteert het wel

Dat is in ieder geval niet slecht.

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
Alina ofs
Tent van Abraham

Je Vous adore, mon Seigneur et mon Dieu!

« Reply #541 on: 04 March, 2009,; 10:01 »

Welkom!

Zo te lezen heb je al een hele weg achter de rug. Ik hoop dat je je snel thuis voelt op dit forum. Ik kan niet bij je doop en vormsel zijn, maar zal onderweg aan je denken...

God's zegen gewenst,

Alina.

Geprezen, o Heer, en geloofd en gedankt, om Uw schepselen die U dienen: laudate e benedicete mi Signore, laudate! (Zonnelied)
Marq
Credimaster

« Reply #542 on: 04 March, 2009,; 13:00 »

Welkom hier! Ik ben zelf ook relatief kortgeleden gedoopt en gevormd (Pasen 2007), dus ik weet hoe spannend het kan zijn.

"If you think you understand it, it isn't God. " - Saint Augustine
"I find your lack of faith... disturbing." - Darth Vader (geinspireerd door Logiclane)
Blog: http://incaelo.wordpress.com
Vitalia
Ark van Hoop

Ik beroep me op mijn zwijgrecht.

« Reply #543 on: 04 March, 2009,; 14:10 »

Grappig: voor mij is het op de tweede zondag van Pasen al weer 18 jaar geleden en ik weet het me nog te herinneren als de dag van gisteren.

Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
puellapaschalis
Co-dictatrix
Administrator

« Reply #544 on: 04 March, 2009,; 14:15 »

Ik herinner me m'n doopdag niet meer Cry

Yes, that's Gibbs in my avvy. Phwoar! Wink
Salve Regina
Ark van Hoop

Niet meer actief op dit forum

« Reply #545 on: 04 March, 2009,; 16:06 »

Ik óók  Grin Werd n.l. dezelfde dag gedoopt als ik in het ziekenhuis geboren ben. Twee maanden te vroeg. Couveuzebabietje van 3 pond.
Ten doop gehouden door een kloosterzuster. Gedoopt door een pater die aan dat ziekenhuis verbonden was. Mam lag in het kraambed, pap kon zo gauw niet van uit z'n werk en vanuit de Ommelanden in Groningen komen. Geen van m'n ouders of andere familie was er toen dus bij. Was t'ie later nog bozig en verdrietig over CryCool Afro
De resterende plechtigheden hebben later in m'n parochiekerk plaatsgevonden, maar wat ik me daar eigenlijk bij moet voorstellen, daar heb ik eerlijk gezegd geen idee van.
De dag van m'n Heilig Vormsel herinner ik me des te meer: 26 april 1988 in Heede  Cheesy Cool angel

Niet meer actief op het forum.
16 juli
Lurker

« Reply #546 on: 04 March, 2009,; 21:48 »

Ook ik herinner mij mijn doopdag nog, hoewel die al heel wat langer geleden is dan die van Vitalia.
Eigenlijk is het heel byzonder om je eigen doop heel bewust mee te kunnen maken.

Máár.....aan de andere kant denk ik ook wel eens dat ik zaken gemist heb die "paplepelkatholieken" van baby af aan mee hebben gekregen en daardoor geheel vanzelfsprekend vinden.

En ik niet dus .
Hetgeen soms bar lastig kan zijn . Grin

"Here is a test to find whether your mission on earth is finished : If you're alive , it isn't ".

( Richard Bach )
Geerthe
Troostende Fluit

« Reply #547 on: 05 March, 2009,; 11:58 »

Same here, ik was 27.  Dat was dus ook niet in een RK parochie.
Maar eerlijk gezegd heeft mijn vormsel en eerste communie (en eerste biecht wooooow) veel veel meer indruk gemaakt.
Catholics Rock Cheesy
Totus Tuus
Bron van Alle Informatie
Ark van Hoop

« Reply #548 on: 05 March, 2009,; 13:01 »

ik was 22 dus ja  Grin

What part of "hoc est enim corpus meum" don't you understand?!
David
Co-redemptrix
BC2010

« Reply #549 on: 23 March, 2009,; 12:36 »

Hierbij wil ik "Missionary of the Eucharist" alvast welkom heten  Grin

Van harte welkom!

Ik bereid voor op de toekomst door trouw te zijn aan het verleden. (Sint Johannes Chrysostomos)
Ingrid
Lerares stijldansen
Tent van Abraham

« Reply #550 on: 23 March, 2009,; 12:54 »

Als ie niet opschiet dan kunnen we straks Zeester welkom heten  Grin  Evil

Adoro te devote, latens Deitas...
...peto quod petivit latro paenitens.
Ingrid
Lerares stijldansen
Tent van Abraham

« Reply #551 on: 23 March, 2009,; 19:52 »

Ah, gelukkig...tis niet nodig  Grin

Welkom MotE Wink

Missionary of the Euchari
Bootcamp

« Reply #552 on: 01 April, 2009,; 19:59 »

Nee het is geen grap: ik ga mij vandaag echt voorstellen!

Allereerst gaat mijn dank uit naar hen die mij al welkom hebben geheten.
Ik ben Patrick Kuis, 23 jaar en een Groninger! Sedert 2004 ben ik afgedaald naar het Zuiden. Waarom? Om me 'per Christum, cum Cristo et in Christo' te laten vormen.

Momenteel zit ik nu in het 5e jaar op het seminarie van het bisdom 's Hertogenbosch. Ik hoop over enkele jaren als 'Missionaris van de Eucharistie' te mogen werken in Zijn Wijngaard.

Tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik nog behoorlijk onbekend ben in de digi-wereld van 'blogs'en 'forums'.
Dankbaar ben ik hen die mij gevraagd hebben om mee te werken in het organiseren van: Boothcamp 2009 (be there!!).
Ik hoop op deze manier een steentje te kunnen bijdragen aan de opbouw van de 'Unam, Sanctam, Catholicam et Apostolicam Ecclesiam'!

Boothcamp 2009: (voor mij) een ontmoeting met jongeren onder het motto: 'get real, be Catholic'!

In Christo,
Patrick Kuis
Ingrid
Lerares stijldansen
Tent van Abraham

« Reply #553 on: 01 April, 2009,; 20:04 »

Hehe, eindelijk...nogmaals welkom Smiley. Wees niet bezorgd over het zijn van een digibeet, dat gaat snel genoeg over Tongue

Wist niet dat je nog zo jong was..ik voel me ineens veel minder een jonkie in de bootcamp (zonder h)-organisatie  Grin

Ik heb overigens sterk de neiging om je straks toch nog zeester te gaan noemen  Huh  angel

Vitalia
Ark van Hoop

Ik beroep me op mijn zwijgrecht.

« Reply #554 on: 01 April, 2009,; 20:39 »

Nééééé; niet jij Patrick!
Nou moet ik helemáál gaan oppassen met wat voor rottigheid ik wil uithalen in zowel het seminarie als in de kathedraal.  Undecided

HELP!!! Grin
Maar toch: welkom, jong!

Men verstaat zo goed wat een stuk je brood is, als men uit ondervinding weet hoeveel moeite men moet doen om het te maken. (Charles de Foucauld)
Pages: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 47   Go Up
  Print  

Jump to: